132829
۱۸ دی ۱۳۹۶

اجرای ۹۸۷ برنامه در قالب بانوان، خانواده و کودک به مناسبت دهه فجر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از اجرای ۹۸۷ برنامه در قالب بانوان، خانواده و کودک به مناسبت دهه فجر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ماهرخ بلوری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه های متعددی در استان پیش بینی شده است.

وی از اجرای 987 عنوان برنامه در قالب بانوان، خانواده و کودک در این دهه خبر داد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای دولت است.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه ۱۳ درصد برنامه ها به صورت درون‌سازمانی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد برنامه ۸۷ درصد هم به صورت فرا بخشی برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از برگزاری همایش بزرگ زنان و خانواده در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برنامه ‌های دهه فجر در قالب حقوق شهروندی، گفتمان انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

 

بلوری با بیان اینکه برنامه های دهه فجر همچون سنوات گذشته به صورت خودجوش و مردمی برگزار می شود، ادامه داد: باید سعی کنیم در برنامه های دهه فجر فرهنگ ایثار را در بین جوانان تبیین کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان به تلاش دشمنان برای بدبین کردن جوانان نسبت به انقلاب اشاره کرد و گفت: برنامه های دهه فجر با حضور پرشورجوانان اجرا خواهد شد.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار