132799
۱۸ دی ۱۳۹۶
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار عنوان کرد:

پیش‌بینی شرکت یک هزار بهاری در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از پیش‌بینی شرکت یک هزار بهاری در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی در جلسه جشنواره قرآنی گفت: براساس پیش بینی ها بیش از ۱۰۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان سال جاری شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام جمشیدی اضافه کرد: با توجه به استقبال گسترده ای که سال قبل از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در سطح شهرستان انجام شد، شرکت بیش از هزار نفر در سالجاری دور از انتظار نیست.

حجت‌الاسلام جمشیدی با اشاره به گسترش فعالیتهای قرآنی در سطح شهرستان، ابراز امیدواری کرد: با همکاری ادارات آموزش و پرورش و مؤسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی امکان شرکت کودکان و نوجوانان بیشتری فراهم شود.

 

وی بابیان اینکه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: امسال این جشنواره با محوریت حفظ قرآن کریم در بخش‌های حفظ، روخوانی مفاهیم، نقاشی و خوشنویسی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جمشیدی همچنین با بیان اینکه روحانیون مستقر به‌عنوان بازوان فعال فرهنگی در روستاهای شهرستان فعالیت می کنند، گفت: این قشر خدمات انجام شده را به عموم مردم جامعه عرضه می‌کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: روستاهایی که روحانی در آنها استقرار دارد از وضعیت فرهنگی بسیار خوبی برخوردار هستند و آسیبهای اجتماعی کمتری در آنها وجود دارد، اما متاسفانه شرایط استقرار روحانی در برخی از روستاهای پرجمعیت فراهم نشده و برای اسکان روحانی پیگیریهای لازم انجام می‌شود.

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار