132493
۱۷ دی ۱۳۹۶

بهزیستی به سمت جایگاه نظارتی حرکت کند/ فعالیت بیش از ۸۰۰ خیریه در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که بهزیستی جایگاه نظارتی داشته باشد و کمک‌ها از سوی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین صورت پذیرد.

به گزارش کودک پرس از اصفهان، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اداره بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: برای مدیرکل سابق آرزوی موفقیت و مدیرکل جدید توفیق از خداوند می‌خواهم.

وی افزود: خداوند نعمت‌هایی را به یک انسان می‌دهد، کسانی که به هر دلیل نیازمند به کمک دارند امتحانی برای دیگر انسان‌ها هستند، این که چه میزان ما از داشته‌هایمان می‌توانیم به مددجویان کمک کنیم که متوجه همه ماست.

استاندار اصفهان ادامه داد: اما بهزیستی به صورت مشخص وظیفه بسترسازی در این راستا را دارد.

وی تصریح کرد: بیش از 800 خیریه به صورت رسمی در استان فعالیت داشته و اصفهان را در کشور سرآمد کرده، علاوه بر تعدد خیریه‌ها میزان کمک‌ها نیز وسیع است.

 

مهرعلیزاده عنوان کرد: یکی از شاخص‌ها در جوامع توسعه یافته، مشارکت اجتماعی شهروندان آن جامعه است، باید به سمتی حرکت کنیم که بهزیستی جایگاه نظارتی داشته باشد و کمک‌ها از سوی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: این منجر به کاهش وابستگی به بودجه‌های دولتی خواهد شد و از طرفی مسؤولیت پذیری اجتماعی را افزایش می‌دهد و هر چه این روحیه بیشتر شود مردم با هم مهربان‌تر خواهند بود.

استاندار اصفهان در رابطه با حضور سعید صادقی در استانداری اصفهان به عنوان مدیر دفتر حوزه استاندار یادآور شد: از مدیرکل سابق بهزیستی اصفهان درخواست حضور در استانداری را داشتم و او نیز قبول کرد.

 

مهرعلیزاده در پایان خاطرنشان کرد: مرضیه فرشاد مدیر جدید بهزیستی استان به دلیل خانم بودن می‌تواند با دقت نظر بیشتر و سلیقه‌های جدید می‌تواند منشأ آثار بیشتر باشد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار