131037
۱۰ دی ۱۳۹۶

گشایش نمایشگاه محصولات فرهنگی کودک و نوجوان در تالار مهر مرودشت

نمایشگاه محصولات فرهنگی و بازی‌های فکری کودک و نوجوان در تالار مهر مرودشت گشایش یافت.

به گزارش کودک پرس ، سید مختار امیری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان مرودشت در ابتدای این مراسم که پیش از ظهر یکشنبه برگزار شد، با ستودن فعالیت های فرهنگی و هنری بیان کرد: خوشبختانه فضای فرهنگی شهرستان مرودشت با رویکرد این اداره، پویایی و نشاط خاصی پیدا کرده است و آثار رضایت آن را می توان در میان شهروندان و مخاطبان مشاهده کرد.

شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت هم در این مراسم با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در برپایی نمایشگاه کتاب گفت: شهرستان مرودشت ظرفیت برپایی یک نمایشگاه دائمی کتاب را دارد که امیدواریم بتوانیم مقدمات این کار را فراهم کنیم.

در ادامه با حضور معاون فرماندار، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس اداره کتابخانه های عمومی، عوامل مهدکودک مشکات و جمعی از علاقمندان حوزه کتاب، توسط فرزند شهید علی کشاورزی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کودک و نوجوان گشایش یافت.

 

 

در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب و صد و پنجاه بازی فکری از تاریخ ۵ دی ماه تا ۴ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب (جمعه ها از ۵ عصر تا ۸ شب) جهت بازدید شهروندان به نمایش گذاشته شده است.

 

این نمایشگاه با حضور مختار امیری معاون عمرانی فرمانداری، شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهراب عباسی رییس امور کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت و علاقمندان به حوزه کتاب، نمایشگاه کتاب و بازی های فکری کودک و نوجوان گشایش یافت.

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار