13060
۰۶ آذر ۱۳۹۵

کودکانی با ظاهر عجیب در جهان

در جهان کودکانی هستند که به عجیب‌ترین و نادرترین بیماری‌ها مبتلا شده‌اند که به این خاطر برای تمام عمر مسیر زندگی‌شان دستخوش تغییرات عظیم شده است.

به گزارش کودک پرس پرس : سرنوشتی که به زندگی هیچ‌کس شبیه نیست و به همین خاطر این افراد را از دیگر مردم جامعه متمایز کرده و نام آنها را برای همیشه در تاریخ زنده نگه می‌دارد.

مرد گرگ‌نما
«ژآنگ هونگ مینگ» نام مردی است که خال‌های پشم‌آلودی بدنش را پوشانده و شباهت زیادی به گرگ دارد ، به طوری که پزشکان از درمان وی ابراز ناامیدی کرده‌اند. به گفته محققان تنها 3 درصد از جمعیت کل دنیا ممکن است به این بیماری مبتلا شوند. پزشکان می‌گویند نمی‌توانند پوشش پشم‌آلود بدن این مرد را از بین ببرند.

کودک دلقک‌نما
«کانی لوید» نام دختر خردسالی است که با بیماری عجیب و نادری به دنیا آمده و وی را بیشتر شبیه به دلقک‌های سیرک کرده است. به تشخیص پزشکان رنگ قرمز روشن موجود روی‌ بینی کودک یک تومور خو‌ش‌خیم است و پدر و مادرش می‌گویند «کانی» به بیماری نادری مبتلا شده است و مردم به جای همدردی با طعنه‌های خود او را ناراحت می‌کنند به طوری که او تبدیل به دختری خجالتی شده است اما پزشکان موفق شده‌اند تا حدودی نقص بینی‌اش را ترمیم کنند و او را اندکی از حالت دلقکی خارج کنند تا بتوانند همچون کودکان همسن و سال خود زندگی عادی را تجربه کند.

پسر لاک‌ پشتی
«دیدیه مونتالو» نام یک پسر کلمبیایی است که به خاطر خال غیرعادی و بزرگی همچون لاک‌پشت لاک‌پشت‌ها در پشتش به پسرک لاک‌پشتی معروف شده است. خانواده این پسر خردسال سعی داشتند از جراحان بریتانیایی کمک بگیرند تا شاید بتوانند این لاک عجیب را از پشت پسرشان جدا کنند. این خال به طور مادرزادی و بر اثر بیماری بسیار نادری در پشت این پسر 6 ساله به وجود آمده و به حدی رشد کرده که او به خاطر طعنه‌ها و آزار کودکان همسن خود قادر به مدرسه رفتن نیست.این در حالی است که بومیان منطقه گمان می‌کنند این پسربچه توسط نیروهای شیطانی احاطه شده و در زمان خورشید گرفتگی چنین بلایی بر سرش آمده است. مادر «دیدیه» می‌گوید قادر نیست هزینه‌های سنگین عمل جراحی پسرش را پرداخت کند. با این وجود یک پزشک بریتانیایی با دیدن وضعیت پسربچه قصد دارد به طور مجانی با تیم پزشکی خود درمان پسربچه را برعهده بگیرد تا بتوانند خال بد ترکیب را از پشت او بردارند و به جایش پوست به بدن «دیدیه» پیوند بزنند.
پسری با دو شاخ شیطانی
یک پسر خردسال انگلیسی با لکه قرمز رنگی بر پیشانی‌اش به دنیا آمد و مادر 33 ساله خود را شگفت‌زده کرد. این زن که نگران وضعیت ظاهری پسرش بود پس از مشورت با پزشکان هنگامی که «جورج اشمن» تنها 4 سال داشت تصمیم گرفت این لکه را از روی پیشانی پسرش بردارد که با عمل جراحی بخشی از این کار انجام شد اما به جایش دو شاخ در دو طرف پیشانی جورج به وجود آمد و به او چهره‌ای شیطانی بخشید. شاخ‌ها به طور کامل متورم شدند و چهره این پسربچه را بسیار بدشکل کردند اما پزشکان سرانجام پس از 4 ماه جراحی توانستند این شاخ‌های مزاحم را از سر او بردارند اما همواره «جورج» و مادرش مورد طعنه مردم قرار دارند.

دختری با پوستی سیاه
بیماری نادر یک دختر 6 ساله چینی بسیاری از پزشکان را به شگفتی واداشته است. پوست کتف تا کمر کودک با لکه‌هایی شبیه به خال‌هایی پوشیده شده که بر بدن گاوها دیده می‌شود. پس از تولد «لی چیایوان» ابتدا یک خال کوچک ظاهر شده و سپس بدنش را پوشاند. دکتر جراح «لو زونگ کوان» از بیمارستان «زائوگینگ» اعلام کرد که کودک به دلیل بیماری مادرزادی از رشد غیرطبیعی مولکولی سلول‌هایش رنج می‌برد.
پسری با خال سیاه بر صورت
یک پسر 8 ساله چینی یکی دیگر از افرادی است که با خالی سیاه رنگ بر چهره باعث شگفتی پزشکان شده است. «ان کی» پس از رشد این خال سیاه تحت مراقبت پزشکان جراح قرار گرفت. جراحان پلاستیک بیمارستانی در منطقه «چانگ چون» توافق کردند که این کودک را بدون دریافت پولی تحت عمل قرار بدهند. عمل جراحی کودک در 4 مرحله صورت گرفت و از گسترش خال سیاه بر چهره‌اش جلوگیری شد.

زنی با گوش دوقلو
زن جوانی در امریکا زندگی می‌کند که با زائده‌ای شبیه‌ به گوشی کوچک در کنار گوش اصلی خود به دنیا آمده است. این زائده تأثیر چندانی در زندگی وی نداشته و سعی کرده تا از آن به عنوان گوشی کوچک‌تر استفاده کند و با قرار دادن گوشواره شکل ظاهری این گوش کوچک را بهبود بخشد.

 

 

منبع: جام نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار