12954
۰۴ آذر ۱۳۹۵

آزار جسمی و روحی کودک ۶ساله مسلمان توسط معلم آمریکایی

یک معلم سفید پوست آمریکایی در ایالت کارولینای شمالی، متهم شد که یک کودک ۶ ساله مسلمان را به مدت چند هفته و به اشکال مختلف مورد آزار و اذیت جسمی و روحی قرار داده است.

به گزارش کودک پرس , آزار و اذیت کودک ۶ساله مهدکودکی توسط معلم سفیدپوست آمریکایی در ایالت کارولینای شمالی، به رسانه‌ها کشیده شد و شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) خواستار بررسی کودک‌آزاری انجام شده توسط این معلم شدند.

این شورا اعلام کرد: معلم مذکور، گلوی دانش آموز مسلمان ۶ ساله را فشرده و او را «پسر مسلمان بد» خطاب کرده است. گفته می‌شود که این آزار و اذیت‌ها چندین بار در عرض چند هفته رخ داده است. برای مثال این معلم ستمگر، پسربچه ۶ ساله را از دیگر هم‌کلاسی‌هایش جدا کرده و او را مجبور می‌کرده کوله پشتی سنگینی را حمل کند که این مسئله منجر به ایجاد کمردرد قابل توجهی در کودک شده است.

مهسا سعید وکیل «شورا» در نامه خود به معاون آموزش عمومی کارولینای شمالی نوشت:

حتی باوجودی که پس از شکایت مادر، کودک را به کلاس درس دیگری منتقل کرده‌اند، معلم مذکور باز هم با او رودر رو شده و او را مورد سرزنش و تحقیر قرار می‌داده است. به طوری که هفته گذشته به کلاس درس جدید او رفته و بار دیگر اقدام به خفه کردن کودک مسلمان کرده است. کار به جایی رسیده که معلم جدید او مجبور می‌شود به کمک آمده و کودک ترسان و گریان را از دست معلم ظالم نجات دهد.

گفته می‌شود که پس از این اتفاقات، پسربچه ۶ ساله دیگر جرات رفتن به مدرسه را ندارد.

به گفته سخنگوی سیستم مدارس شارلوت مکلنبورگ، تحقیقات در این باره در حال انجام است.

در همین راستا، سخنگوی مرکز اسلامی شارلوت نیز این واقعه را تکان دهنده عنوان کرده و خواستار برخورد جامعه معلمان با چنین حوادثی شد.

منبع:خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار