129415
۰۳ دی ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان اردبیل:

دومین پارک کودک اردبیل سال آینده افتتاح می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل تلاش می‌شود دومین پارک کودک اردبیل سال آینده به مرحله افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش کودک پرس ، هاجر جمادیه در مراسم جشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل اظهار داشت: با همکاری شهرداری اردبیل تلاش می‌شود دومین پارک کودک اردبیل سال آینده به مرحله افتتاح و به بهره‌برداری برسد تا فضای شاد و مفرح برای کودکان فراهم شود و شاهد رشد فکری کودکان به طور مطلوب باشیم.

وی افزود: ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان سبب می‌شود تا بتوانیم از این طریق زمینه تربیت و تعالی آن‌ها را همراه با احساس مسئولیت فراهم کنیم و شاهد دستیابی به نتایج مورد نظر در این زمینه باشیم به گونه‌ای که کودکان در آینده حس مسئولیت‌پذیری بالایی داشته باشند و بتوانند برای خدمت‌گذاری در جامعه آماده باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود خانواده‌ها نیز در زمینه تربیت  فرزندان خود اهتمام جدی داشته باشند و جایگاه و میزان تاثیرگذاری  آن ها  را در آینده در جامعه مشخص کنند.

 

 

جمادیه بیان کرد: ایجاد بسترهای مناسب برای پیشرفت روزافزون کودکان و نوجوان مهم‌ترین اولویتی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و شاهد دستیابی به پیشرفت و آبادانی در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: محور کار کانون این است که توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها را در مناسبت‌های مختلف محقق کند که در این زمینه استفاده از فرهنگ و تمدن بومی از مهم‌ترین عواملی است که  در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و متولیان اجرایی نهایت  مشارکت را با ما داشته باشند.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار