موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
12892
۰۳ آذر ۱۳۹۵

توزيع 200 دست لباس فرم بين دانش آموزان دهستان موگويي

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي قبلي و نياز سنجي از دانش آموزان دهستان موگويي توسط دو نفر از خيرين بيش از 200 دست لباس بين دانش آموزان دهستان موگويي توزيع شد.

به گزارش کودک پرس , رضا ظاهري، رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: در راستاي خدمت رساني هر چه بيشتر به دانش آموزان نيازمند، به همت خيرين تعدادي لباس بين دانش آموزان بي بضاعت مدارس دهستان موگويي توزيع شد.

وي گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي قبلي و نيازسنجي از دانش آموزان دهستان موگويي توسط دو نفر از خيرين به نام هاي خانم اشرف احمدي و پروين احمدي بيش از 200 دست لباس بين آنها توزيع شد.

ظاهري افزود: اين البسه شامل کلاه بلوز و گرم کن ورزشي براي دانش آموزان پسر و مغنه و مانتو شلوار براي دانش آموزان دختر بود.

رئيس هلال احمر کوهرنگ بيان داشت: نسل کودک و نوجوان ما سرمايه هاي اصلي اين جامعه محسوب شده و آينده اين کشور به دست آنان رقم خواهد خورد به همين دليل مي طلبد در راستاي ايجاد و تقويت ظرفيت ها و استعدادها در اين قشر، از هيچ کوششي دريغ نشود.

خانم اشرف احمدي يکي از خيرين هدف از سفر خود به اين دهستان را آشنايي با منطقه و نياز سنجي براي ساير نيازهاي آنها بيان کرد و افزود: مهمترين هدف ما اين است که به دانش آموزان بگوييم که ما در کنار آنها هستيم و بفکر آنانيم و در کنارشان هستيم.

منبع:خبرگزاری خیرین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار