128552
۳۰ آذر ۱۳۹۶
رئیس ادره ورزش و جوانان شهرضا:

تیم مهرام تهران قهرمان مرحله دوم لیگ بسکتبال جوانان کشور در شهرضا شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ جوانان بسکتبال کشور از بیست و دوم آذرماه در شهرضا، گفت: در این مرحله از مسابقات که به مدت سه روز برگزار شد، تیم مهرام تهران عنوان صدرنشینی این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، علی‌نقی انصاری در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین تحولات ورزشی شهرستان در هفته جاری، اظهار کرد: ، مسابقه هفتگی هیئت شطرنج شهرضا از 22 آذر ماه با شرکت 16 نفر برگزار شد که در این مسابقه ایلیا طاهری مقام اول، دانیال چاوشی مقام دوم و امیرحسین قدیری مقام سوم را کسب کرد.

رئیس ادره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه بهترین بازیکن زیر 10 سال این مسابقات نیما آوینی و برترین بازیکن دختر ملیکا عابدی فر شد، اظهار کرد: داوری این دوره از مسابقات بر عهده مرضیه پورمند بود.

 

 

تیم مهرام تهران قهرمان مرحله دوم لیگ بسکتبال جوانان کشور در شهرضا شد

 

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ جوانان بسکتبال کشور از بیست و دوم آذرماه در شهرضا، گفت: در این مرحله از مسابقات که به مدت سه روز برگزار شد، تیم مهرام تهران عنوان صدرنشینی این مسابقات را کسب کرد.

انصاری تصریح کرد: مرحله دوم مسابقات لیگ بسکتبال جوانان کشور در گروه پنج از روز چهارشنبه مورخ بیست و دوم آذرماه به مدت سه روز به میزبانی شهرستان شهرضا در محل سالن ورزشی شهید طحانی با حضور تیم های مهرام تهران (قهرمان پیشین)، نوشت افزار کنکو تهران، درفک گیلان و تیم هیئت بسکتبال شهرستان شهرضا برگزارشد.

رئیس ادره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به رقابت های فشرده و نفس گیر تیم ها در این مرحله از مسابقات، خاطرنشان کرد: تیم های نوشت افزار کنکو تهران، درفک گیلان و هیئت بسکتبال شهرضا مقام دوم تا چهارم این دور از مسابقات را کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه تیم جوانان شهرضا برای اولین بار در مسابقات لیگ جوانان کشور شرکت کرده بود، گفت: ترکیب تیم شهرضا را محمدصدرا صفیان، امیرحسین ایزدی فر، مهدی دانش، امیرحسین مهرابیان، محمدرضا اسکندری، سید محمدامین صالح، علی صادقی، سروش صمصامی، محمدحسین مشک فروش، سینا خداوردی پور، امیر صدقی، علیرضا علیشاهی، امیرحسین کرامتیان و مهدی قبادپور تشکیل دادند.

انصاری ادامه داد: در کادر تیم شهرضا نیز بهرام حیدری، محمد قاسمی، عبدالرسول اقدامی و کریم رحیمیان حضور داشتند.

 

 

برگزاری دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان کشور به میزبانی شهرضا

 

انصاری با بیان اینکه هیئت ورزش های همگانی شهرستان شهرضا با گرفتن مجوز از فدراسیون ورزش های همگانی در حال برگزاری یک دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی ویژه بانوان است، خاطرنشان کرد: این دوره از 25 آذرماه در محل سالن حجاب شروع شده و به مدت 6 روز به طول خواهد انجامید.

رئیس ادره ورزش و جوانان شهرض ادامه داد: مدرسی دوره را مریم کریمی، مدرس فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران عهده دار است.

 

 

تیم های اریس اصفهان و نمایندگان شهرضا قهرمان مسابقات شنا جام شهید سامع شهرضا شدند

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات شنای پسران شهرضا جام شهید جانباز حاج محمد مهدی سامع در شهرضا، اظهار کرد: در این مسابقات که به همت هیئت شنای شهرضا و با شرکت 105 شناگر در قالب هفت تیم در محل استخر دریا برگزار شد، تیم های الف و ب اریس اصفهان، تیم های الف و ب مقاومت اصفهان، تیم هیئت شنا شهرضا، تیم پایگاه پایا شهرضا و تیم ارس اسلامشهر تهران حضور داشتند.

انصاری در رابطه با مقام های اول تا سوم رده های سنی این مسابقات، گفت: در رده سنی زیر 10 سال، هیئت شنا شهرضا، باشگاه مقاومت واریس، در رده سنی 11 و 12 سال اریس، باشگاه مقاومت و هیئت شنا شهرضا، در رده سنی 15 تا 17 سال پایا شهرضا، هیئت شنا شهرضا و ارس اسلام شهر تهران به مقام قهرمانی رسیدند.

 

 

رقابت 15 کراس سوار شهرضا در رقابت های یادواره شهید سامع

 

رئیس ادره ورزش و جوانان شهرض برگزاری مسابقات دوچرخه سواری رشته کراس کانتری (کوهستان) شهرضا یادواره شهید جانباز محمدمهدی سامع را دیگر برنامه ورزشی هفته گذشته دانست و گفت: در این مسابقات که در پیست کراس شهرداری شهرضا در محل پارک آبشار برگزار شد، 15 کراس سوار در یک رقابت فشرده و نفس گیر به مسابقه پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها سینا صالحیان، علی صالحی و محمدرضا امیری رده سنی جوانان و فرزاد کیانی، رامین اعرابی و مرتضی نوروزی رده سنی بزرگسالان مقام اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.

 

 

درخشش کاراته کاران شهرضا در مسابقات کاراته قهرمانی استان اصفهان

 

انصاری با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی استان اصفهان سبک کیوکوشین اویاما به میزبانی شهر اصفهان، اظهار کرد: تیم منتخب کیوکوشین تزوکا شهرستان شهرضا به مربی گری و سرپرستی حمیدرضا کامیابی با حضور 11 بازیکن در این رقابت ها شرکت کردند و در پابان این مسابقات سه طلا، دو نقره و شش برنز کسب کردند و با دست پر به شهرستان بازگشتند.

 

 

منبع: صاحب نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار