12849
۰۳ آذر ۱۳۹۵

کودکان روسیه با «پیامبر و قصه‌هایش» آشنا می‌شوند

کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» شامل حکایاتی درباره زندگی پیامبر اعظم(ص) به زبان روسی ترجمه می‌شود.

به گزارش کودک پرس , کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده، از سوی انتشارات جمال منتشر شده است. این کتاب که مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده به بررسی جنبه‌های مختلف زندگی پیامبر اکرم(ص) در قالب داستان می‌پردازد.

نویسنده تلاش دارد تا در این اثر علاوه بر پرداختن به زندگی پیامبر(ص)، تلاش دارد تا با افزودن بخش «بیشتر بخوان، بهتر بدان» مطالب خواندنی دیگری را به مخاطب ارائه کند. همچنین حیدری ابهری در بازنویسی حکایات، نویسنده بیشتر تلاش کرده که جنبه‌های اخلاقی و تربیتی آن‌ها را به خواننده نشان دهد؛ از این رو خود را در توضیحات اضافی گرفتار نساخته است.

 

نویسنده‌‌ کتاب، حکایات مجموعه را از کتاب حکایت نامه‌ی موضوعی پیامبر اعظم(ص) گزینش کرده است که جامع‌ترین مجموعه‌ی مربوط به حکایات زندگی رسول خدا(ص) است، به همین دلیل، به گزینش دقیق و قابل قبولی دست یافته است. از دیگر ویژگی‌های این کتاب، ذکر سند حکایاتی است که در این اثر درج شده است.

هدی حدادی نیز تصویرگری کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» را انجام داده است. قرار است این اثر از سوی توسط بنیاد مطالعات اسلامی به زبان روسی ترجمه و در کشورهای مقصد توزیع شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار