127813
۲۷ آذر ۱۳۹۶
با حضور ورزشکاران صورت گرفت؛

تجلیل از تنیسور نوجوان سیرجانی برای دعوت به تیم ملی

با حضور ورزشکاران از تنیسور نوجوان سیرجانی به دلیل دعوت به اردوی تیم ملی تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس ، مراسم تجلیل از سوگل سعیدی تنیسور نوجوان سیرجانی که در مسابقات تنیس روی میز استان کرمان مقام اول را کسب کرده و به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، برگزار شد.

عباس سلطانی مدیرعامل شرکت جهاد نصر شهرستان سیرجان در این مراسم با تبریک به ورزشکار قهرمان اظهار داشت: نگاه این شرکت به مقوله ورزش ویژه و حامی تمام رشته‌ها است تا ورزشکاران سیرجانی درخشش خوبی داشته باشند.

وی بیان داشت: شاید کمتر جایی باشد که تنیس حامی داشته باشد، اما ما امروز در این رشته و در تمام رشته‌ها استعدادیابی کردیم تا بتوانیم، قهرمان‌های ملی و بین‌المللی داشته باشیم که دعوت از یک دختر نوجوان برای اردوی تیم ملی و کسب مقام نخست توسط وی به ما دلگرمی می‌دهد.

 

 

سلطانی بر هدف‌گذاری و نخبه‌یابی و استعدادیابی تأکید و تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان معدن استعدادهای نوجوانان است، انرژی نونهالان و نوجوانان می‌تواند، استعدادها را به سمت و سوی نخبه‌پروری سوق دهد و خوب است، آموزش و پرورش در این حرکت همکاری بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت جهاد نصر شهرستان سیرجان ادامه داد: این دستگاه باید دانش‌آموزان نخبه را شناسایی و آموزش و تمرین را از پایه آغاز کند، شرکت جهاد نصر موقعیت بسیار خوبی است که در جایی از کشور نداریم و حیف است برای ورزش فرصت را از دست بدهیم.

 

 

ناصر گل‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان نیز از حمایت‌های مستمر شرکت جهاد نصر قدردانی کرد و اظهار داشت: همواره حمایت‌های مسؤولان و ورود شرکت‌ها و نهادها به امر ورزش موجب حرکت و تلاش بیشتر برای ارتقا آن می‌شود و ما امروز قهرمانان و نخبگان بسیاری در رشته‌های ورزشی به دلیل همین حمایت‌ها داریم.

 

این مراسم با حضور قهرمانان ورزشی، جمعی از متصدیان و تلاشگران عرصه ورزش و هیأت مدیره تربیت‌بدنی شرکت جهاد نصر در سالن این شرکت که حامی ورزش‌های پایه شهرستان سیرجان است، برگزار شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار