127640
۲۷ آذر ۱۳۹۶

درخشش گروه نمایشی «سپید و سیاه» در جشنواره نمایش‌های کودک و نوجوان رضوی

گروه نمایشی «سپید و سیاه» به سرپرستی «مهدی حبیبی»، هنرمند خوشنام ملایری در یازدهمین دوره جشنواره نمایش‌های کودک و نوجوان و عروسکی رضوی هرمزگان خوش درخشید.

به گزارش کودک پرس ، گروه نمایشی «سپید وسیاه» به سرپرستی «مهدی حبیبی» در یازدهمین دوره جشنواره نمایش‌های کودک و نوجوان و عروسکی رضوی هرمزگان خوش درخشید.

این دوره از جشنواره نمایش‌های کودک و نوجوان و عروسکی رضوی به میزبانی استان هرمزگان و در چهار بخش نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی برگزار شد که میزبان بخش تئاتر خیابانی آن را شهرستان میناب برعهده داشت.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که عصر روز 23 آذرماه و در سالن فرهنگسرای طوبی شهربندر عباس برگزار شد، در بخش تئاتر خیابانی و پس از اعلام آرای هیأت داوران این بخش و در قسمت کارگردانی رتبه سوم و جایزه آن شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به کارگردان نمایش « کاسه گردون» کار مشترکی از «نرگس خاک کار» و «مهدی حبیبی» از گروه نمایشی سپید و سیاه اهدا شد.

 

 

اما در این قسمت و در بخش بازیگری زن هم لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه نخست آن به «نرگس خاک‌کار»، بازیگر نمایش «پا به پای آهو» و در بخش بازیگری مرد نیز جایزه رتبه دوم شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به «مهدی حبیبی»، بازیگر نمایش «کاسه گردون» هر دو از گروه نمایشی سپید وسیاه از شهر ری اعطا شد.

 

لازم به ذکر است گروه نمایشی «سپید و سیاه» به سرپرستی «مهدی حبیبی» از جمله معدود گروه‌های نمایشی موفق سال‌های اخیر در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی بوده که پس از سال‌ها کار و تلاش و افتخارآفرینی برای شهرستان ملایر و استان همدان به دلیل آنچه سرپرست این گروه «کم‌لطفی و بی‌توجهی مسوولان عنوان کرده است» در نهایت عطای کار در این استان را به لقایش بخشیده و با مهاجرت به پایتخت در ماه‌های اخیر به ‌عنوان نماینده شهرری در جشنواره‌های مختلف نمایشی شرکت و به افزودن رتبه ها و افتخارات خود می‌پردازند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار