127190
۲۶ آذر ۱۳۹۶

مستمری مددجویان بهزیستی متناسب با تورم افزایش می‌یابد

رئیس سازمان بهزیستی گفت: بر اساس تلاش‌های صورت گرفته، میزان مستمری مددجویان بهزیستی متناسب با تورم افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اجتماعی کودک پرس استان تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی شنبه‌شب در همایش تجلیل از معلولان شهرستان‌های غرب استان تهران در شهریار، تجلیل از معلولان را امر پسندیده‌ای دانست که باید تداوم یابد.

وی تصریح کرد: حمایت‌های قانونی از افراد معلول با حضور تشکل‌های غیردولتی معلولان باید روزبه‌روز بیشتر شود و همه مردم و دستگاه‌های دولتی از معلولان پشتیبانی کنند.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: قانون در ارتباط با دستگاه‌های مختلف تکالیفی را معین کرده است که باید در قبال معلولان به‌درستی انجام دهند.

محسنی‌بندپی ادامه داد: ارائه خدمات بهینه و رسیدگی به امور معلولان همواره باید در دستور کار باشد و در این زمینه کوتاهی صورت نگیرد.

 

 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی نیز باید وظایفی بر عهده‌شان گذاشته شده است، را به‌طور کامل انجام دهند تا بخشی از مشکلات این حوزه برطرف شود.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان مطالب متعددی آمده و وظایف به‌روشنی بیان شده است که باید عملیاتی شود، اظهار داشت: ارائه خدمات به معلولان از مهم‌ترین وظایف و دغدغه‌های دولت است و در این زمینه تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

محسنی‌بندپی بیان کرد: در حال حاضر، اقدامات خوبی از سوی دولت برای جامعه هدف معلولان صورت می‌گیرد که باید تقویت شود.

 

وی تصریح کرد: مشکلات و تنگناهای مختلفی وجود دارد و همواره با محدودیت‌هایی مواجه هستیم و باید تلاش کرد تا از ظرفیت‌های موجود برای شکوفا شدن استعداد و توانایی معلولان استفاده بهینه و حداکثری شود.

 

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای تأمین مالی جامعه هدف بهزیستی گفت: میزان مستمری مددجویان بهزیستی متناسب با رشد تورم افزایش می‌یابد.

قانون حمایت از معلولان این هفته به صحن علنی مجلس می‌رود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار