127027
۲۵ آذر ۱۳۹۶

«اردوگاه اطفال» در ادامه «آن بیست و سه نفر» تلاشی برای معرفی حماسه ۱۷ ساله‌های جنگ است

یوسف‌زاده با بیان اینکه «اردوگاه اطفال» معرفی حماسه ۱۷ ساله‌های جنگ است؛ اظهار داشت: به نظر من بار سنگین اسارت و رسالت بر عهده اسرای نوجوان بود.

به گزارش کودک پرس ، احمد یوسف زاده، نویسنده «آن بیست و سه نفر» با اشاره به بازتاب گسترده انتشار این مجموعه و درخواست های متعدد از جمله اینکه مقام معظم رهبری سئوال کردند آیا قصد نوشتن ادامه ماجرا را دارم؟ افزود: ادامه ماجرا را در طول دو سال نوشتم و اکنون «اردوگاه اطفال» آماده انتشار است.

وی بیان داشت: در «آن بیست و سه نفر» تنها ۸ ماه از اسارت در زندان استخبارات عراق روایت شده و ماجرای ۲۳ نوجوانی است که همه تلاش صدام این بود به همه دنیا بگوید که به زور اینها را به جبهه آوردند و او می خواهد آنان را برگرداند.

یوسف زاده با اشاره به اینکه «اردوگاه اطفال» روایت دو سال از اسارت آن بیست و سه نفر به اضافه تعداد زیادی از نوجوانان اسیر ایرانی در اردوگاه رمادی است؛ افزود: اتفاقات بسیار عجیب و غریبی که در این دو سال با عراقی ها و ایرانی های خودفروخته داشتیم، نوشته شده است.

 

 

وی با افزودن اینکه «اردوگاه اطفال» معرفی حماسه ۱۷ ساله های جنگ است؛ اظهار داشت: به نظر من بار سنگین اسارت و رسالت بر عهده اسرای نوجوان بود زیرا آنان را مجبور می کردند جلوی دوربین حاضر شوند و به کشور و امام توهین کنند و البته آنان حماسه می آفریدند.

 

گفتنی است، یوسف زاده در نظر دارد ۵ سال بعدی اسارت در اردوگاه موصل را در فصلی جداگانه آماده و منتشر کند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار