126359
۲۲ آذر ۱۳۹۶

استقبال بی‌نظیر مردم میناب از بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک رضوی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از استقبال بی نظیر مردم این شهرستان از بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رضا اوژند در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امسال شهرستان میناب میزبان بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک ونوجوان رضوی بود و هفت نمایش از شهرستان های کرمانشاه، شهرری، همدان، تبریز و میناب در این رویداد شرکت داشتند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این نمایش ها در بیش از 30 مکان عمومی مختلف شهرستان میناب و حتی روستاهای اطراف اجرا کردند که با استقبال بسیار خوب مردم همراه بود.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میناب اضافه کرد: مردم میناب از قدیم الایام دوستدار هنر نمایش به ویژه نمایش های میدانی و خیابانی بوده اند و گروه های تئاتر میناب همیشه در جشنواره های تئاتر خیابانی کشور حضوری موفق و تاثیر گذار دارند.

 

اوژند یادآور شد: طی این 30 اجرا بیش از 15 هزار نفر از نمایش ها دیدن کردند که این نشانگر ظرفیت های مردمی در حوزه نمایش های خیابانی در شهرستان میناب می باشد.

وی بیان کرد: محسن سلیمانی فارسانی، وحیدلک وحسن سبحانی داوری آثار را برعهده داشتند که در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک ونوجوان و نمایش عروسکی رضوی از برگزیدگان تجلیل و تقدیر به عمل می آید.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار