موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
12537
۲۰ دی ۱۳۹۵

«کارگاه تخصصی داستان نویسی»

در هفته ی کتاب و کتابخوانی؛«کارگاه تخصصی داستان نویسی» در دبستان دخترانه سما شهر ایلام برگزارشد.

در دومین روز از هفته ی کتاب و کتابخوانی و به دعوت اولیای تربیتی دبستان دخترانه سما شهر ایلام «کارگاه تخصصی داستان نویسی» برای دانش آموزان پایه ی ششم برگزار شد.

در دومین روز از هفته ی کتاب و کتابخوانی و در راستای آموزش علمی داستان نویسی و ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی دانش آموزان با نویسندگان حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان، به دعوت اولیای تربیتی و مسئولین دبستان دخترانه سما شهر ایلام، کارگاه داستان نویسی برای دانش آموزان به صورت تئوری و عملی برگزار شد.
در این کارگاه تخصصی، تعداد 40 نفر از دانش آموزان پایه‌ی ششم با برخی از عناصر داستان کوتاه آشنا شدند و مدرس به معرفی و آموزش عناصر داستان کوتاه نوجوان، ویژگی‌ها و معرفی برخی از کتاب های مناسب و کاربردی پرداخت.
در بخشی از این کارگاه، دانش آموزان به صورت عملی و بر اساس آموزه های ارائه شده، به نوشتن داستان پرداختند و آثار مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
دبستان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، جزو مدارس هوشمند است و اولیای تربیتی و مسئولین این دبستان فعالیت های مؤثر اسلامی، فرهنگی، علمی، ادبی، ورزشی مناسب و کاربردی برای دانش آموزان برگزار می کنند.
ضرورت آشنایی نوجوانان با هنر نویسندگی که ارتباطی مستقیم و نزدیک با درس انشا دارد، می تواند تأثیرات مناسبی بر افزایش و تقویت و توان نگارش دانش آموزان داشته باشد و انگیزه های نوشتاری آنان را تقویت نماید.
ارائه ی آموزه های تئوری و عملی کارگاه داستان نویسی برای دانش آموزان دبستان سما توسط «مرتضی حاتمی»، نویسنده و بازآفرین ادبیات کودک و نوجوانان و به مدت 2 ساعت برگزار شد.
گفتنی است که از این نویسنده و بازآفرین ادبیات کلاسیک، بیش از 30 عنوان کتاب در ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان منتشر شده است.

 

 

 

…ارسالی در بخش شهروند خبرنگار…

 

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار