12516
۲۷ آبان ۱۳۹۵

کتاب قرآنی و ادبی «از فروردین تا فروردین» روانه بازار کتاب شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتاب قرآنی و ادبی «از فروردین تا فروردین» در یک هزار نسخه منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش کودک پرس , کتاب قرآنی و ادبی «از فروردین تا فروردین» توسط محمد رضا نوذریان پژوهشگر و مدرس دانشگاه نگارش شده و روانه بازار کتاب می شود.

 سریه بضاعت پور ویراستاری این اثر و طراحی و صفحه آرایی آن را محمد حسین جعفری بر عهده داشت و شامل گزیده های از یادداشت های مناسبتی با رویکرد قرآنی و ادبی است.

 این کتاب برای نخستین بار با بیش از 20 مناسبت ثبت شده در تقویم رسمی کشور (اعم از مناسبت های ملی و مذهبی) از منظر قرآنی و ادبی مورد بررسی و امعان قرار گرفته است.

 کتاب قرآنی و ادبی «از فروردین تا فروردین» توسط انتشارات خط هشت در یک هزار نسخه چاپ و منتشر شد.

بهار این رستاخیز بزرگ، آب گوارایی و زندگی، عطاراین شیخ عرفان دوست، از ایران تا جای جای جهان، فردوسی و پایداری از فرهنگ و تمدن ایران، بایدها و نبایدهای روابط عمومی، جوانان و بایدهای زندگی، صائب تبریزی مرد اندیشه های لطیف و ایده های ظریف، حجاب تکلیف دینی سرمایه فرهنگی، روزی برای ادبیات کودک و نوجوانان، منش جوانمردی ریشه در فرهنگ کهن ما دارد، برای صیانت از کرامت انسانی طرحی نو دراندازیم، بایدها و نبایدهای خبرنگاری بخشی از فهرست این کتاب معنوی است.

محمد رضا نوذریان نویسنده کتاب قرآنی و ادبی «از فروردین تا فروردین»  در سال 1351 در اردبیل چشم به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در همین شهر گذراند، در سال 1371 برای ادامه تحصیل در رشته زبان و ادبیات وارد دانشگاه شد و همزمان به کار مطبوعاتی مشغول بود، از سال 1377 در حوزه روابط آغاز به کار و در سال 1386 در جشنواره شهید رجایی به عنوان کارشناس نمونه در رده دستگاهی انتخاب شد.

این نویسنده در سال 1390 با اتمام دوره کارشناس ارشد در رشته ادبیات و زبان فارسی تدریس در دانشگاه را آغاز کرد، وی تاکنون چند مقاله در نشریه های علمی – تخصصی و پژوهشی و نیز ده ها یادداشت، داستان کوتاه و مصاحبه در مطبوعات و رسانه های مجازی منتشر شده است.

منبع:خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار