124060
۱۳ آذر ۱۳۹۶
در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان‌؛

دانش‌آموزان همدانی در سانس‌های صبح مخاطب نمایش‌های جشنواره هستند

مسئول هماهنگی، پیگیری و دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ پرونده درخواست شرکت در جشنواره مورد بررسی قرار گرفت گفت: سانس‌های صبح جشنواره در اختیار دانش‌آموزان است.

به گزارش کودک پرس ، معصومه حدادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره بعد از انتشار فراخوان جشنواره، به صروت جدی کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 450 پرونده درخواست شرکت در جشنواره، در دبیرخانه بررسی شد عنوان کرد: بعد از بازبینی آثار توسط هیئت انتخاب و گزینش گروه‌های منتخب برای شرکت در جشنواره، با کارگردانان گروه‌ها جهت هماهنگی‌های لازم ارتباط برقرار شد.

حدادی با بیان اینکه هماهنگی و پیگیری امور مربوط به کمیته‌های اجرایی جشنواره از وظایف این کمیته است، گفت: کمیته هماهنگی، پیگیری و دبیرخانه برای حضور دانش‌آموزان در سالن‌های جشنواره با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کرده و در طول ایام برگزاری جشنواره هر روز در سانس‌های صبح سالن‌های نمایش در اختیار دانش‌آموزان است.

 

مسئول هماهنگی، پیگیری و دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: برای شرکت خردسالان در جشنواره برنامه ریزی شده و با هماهنگی بهزیستی، سانس‌های ویژه نمایش خردسال در محل سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در اختیار مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای توزیع بلیت‌های سانس‌های بعد از ظهر که برای عموم مردم در نظر گرفته شده است توسط کمیته دبیرخانه انجام می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار