12395
۲۶ آبان ۱۳۹۵

نوزادان اولین هدیه خود را کتاب دریافت کردند

در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نوزادان تازه به دنیا آمده ابهری اولین هدیه خود را کتاب دریافت کردند.

به گزارش کودک پرس , به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر به همراه جمعی از کتابداران شهرستان ابهر، با حضور در بیمارستان امید ابهر با مدیر بیمارستان دیدار کرد.

بختیاری مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر با اشاره به موضوع شعار کتابخوانی سال باعنوان (ایران می خواند) در خصوص تهدیدات و فرصتهای فضای مجازی اظهار کرد: هیچ چیز جای کتاب را نمیگیرد، هر چند اطلاعاتی در فضاهای مجازی هست ،اما اگاهی با خواندن کتاب بدست می اید.

وی ضمن یاداوری برنامه های مختلف به مناسبت هفته کتاب، بابیان اینکه ۱۲ ایستگاه مطالعه در ادارات شهرستان وجود دارد به فعال بودن ایستگاه مطالعه بیمارستان امیداشاره کرد و افزود: نشست ماهانه کتابخوان در بیمارستان امید می تواند در ایجاد فرهنگ کتابخانی موثر باشد.

کاوندی مدیر بیمارستان امید با تبریک روز کتاب وکتاب خوانی از زحمات کتابداران ومسئول کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر تشکر نمود و فعالیت در عرصه فرهنگ و کتاب را جهاد اکبردانست و گفت: متاسفانه میزان مطالعه در کشور کمتر است و پیشنهاد  داریم در صورت امکان سیاستهای کتابخوانی به مکانهای مسکونی پر جمعیت هم سوق داده شود.

وی در ادامه اضافه کرد: فرهنگ کتابخوانی باید از خانواده شروع شود تا اثر گذاری ماندگاری داشته باشد.

در پایان با حضور در بخش اطفال با اهدای کتاب ، به تمامی کودکان و نوزادان این روز فرهنگی را گرامی داشتند.

گفتنی است در این برنامه که با همراهی مدیریت و پرسنل بیمارستان امید ابهر انجام شد دو جلد کتاب به پرسنل بیمارستان، بیماران و مادران نوزادان به عنوان اولین هدیه در راستای فرهنگ سازی مطالعه و کتابخوانی از بدو تولد اهداء شد.

در حاشیه این دیدار، در مهد کودک و پیش دبستانی بیمارستان برنامه های فرهنگی از جمله: مسابقه نقاشی، قصه گویی، کتابخوانی توسط کتابدار بخش کودک کتابخانه علامه طباطبایی ابهر برگزار شد.

منبع:خبرگزاری دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار