موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
12389
۲۶ آبان ۱۳۹۵

نمایش «مورچه‌ای به نام موری»

محمد جهان پا کارگردان تئاتر مشهد که نمایش «مورچه‌ای برای موری» را در بخش کودک جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرا خواهد کرد، از برنامه‌ریزی دور جدید اجرای عمومی نمایش‌اش بعد از جشنواره خبر داد.

به گزارش کودک پرس , کارگردان نمایش کودک «مورچه‌ای به نام موری» گفت: دور دوم اجراهای عمومی این نمایش از اواخر دی ماه با پایان یافتن امتحانات دانش آموزان در فرهنگ‌سرای کودک و آینده شهرداری مشهد انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم مخاطبان بیشتری کار ما را ببینند.

محمد جهان پا که با این نمایش در بخش کودک جشنواره که از 21 آذر در همدان برگزار می‌شود حضور دارد، افزود: تمام اندیشه‌مان این است که برای جشنواره، اجرای متفاوتی داشته باشیم. در فرصت باقی مانده تا جشنواره تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف را ترمیم و نقاط قوت را تقویت کنیم و حضور خوب و درخور شأن تئاتر خراسان در جشنواره داشته باشیم.

جهان پا تصریح کرد: من در مقام بازیگر دوسال پیاپی با دو اثر به کارگردانی جواد رحیم زاده در این جشنواره حضور داشتم و برای نمایش یک بشقاب ماکارونی پیچی جایزه بازیگری جشنواره را نیز گرفتم و امسال در مقام کارگردان حضور دارم و از این حضور خوشحال هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این جشنواره یکی از رویدادهای معتبر تئاتر ایران است و بهترین‌های عرصه تئاتر در حوزه کودک و نوجوان در یک بازه یک هفته‌ای کنار هم جمع می‌شوند و‌خود را محک می‌زنند. امیدوارم که جشنواره خوبی برگزار شود‌.

جهان پا درباره نمایش اش توضیح داد: این نمایش درباره سفر مورچه‌ای به نام موری به سرزمین پرنده‌ها است. او برای نجات شهرک مورچه‌ها از دست حشرات موزی که آذوقه غذایی آن‌ها را به نوعی به سرقت می‌برند به دنبال نیرو می‌گردد و در این سفر با مشکلاتی همراه می‌شود.

عماد نصر‌آبادی نویسنده، امیر محاسبتی، کوروش خلیلی‌پور، محسن شهرکی، جواد محمدزاده، محمد اسلامی، یوسف سلطانی، مجتبی شفیعی، محمد رضا علوی بازیگران این اثر هستند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از 21 تا 27 آذر ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری آنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار