موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
12377
۲۶ آبان ۱۳۹۵

تمام مدارس تهران امروز تعطیل است

تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن امروز تعطیل است.

به گزارش کودک پرس , با توجه به افزایش آلودگی هوا و تصمیم کمیته اضطرارآلودگی هوا ، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان تهران شامل مهدهای کودک، پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه و پیش دانشگاهی به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن امروز تعطیل است.
این در حالی است که طی دو روز گذشته نیز مدارس ابتدایی تهران تعطیل بود.
ادامه آلودگی هوا تا جمعه
در همین حال معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: دیروز در هفتمین روز متوالی پدیده وارونگی هوا در تهران شاهد ثبات ذرات معلق کمتر از ۵/۲ میکرون بودیم.
محمد رستگاری افزود: تمهیدات اندیشیده شده از سوی کمیته کاهش آلودگی هوا موجب شد تا عدد شاخص ذرات معلق کمتر از ۵/۲ میکرون از 156 به 145 کاهش یابد اما همچنان شاهد آلودگی هوا هستیم.
رستگاری تصریح کرد:‌ دیروز شاخص‌ها نشان‌دهنده ناسالم بودن کیفیت هوا برای گروههای حساس، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی بود.وی آلوده‌ترین منطقه استان تهران را شهرری دانست و گفت: دیروز دستگاههای سنجش آلودگی در فرمانداری شهرری عدد 197 را نشان داد که حکایت از ناسالم بودن هوا برای تمامی افراد داشت.
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران به گروههای حساس، کودکان، افراد میانسال و بیماران قلبی توصیه کرد از تردد غیرضروری در محلهای پرترافیک شهر و آلوده خودداری کنند.به گفته رستگاری، هر چند بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی طی روزهای آینده وزش باد خواهیم داشت اما شدت وزش باد به گونه‌ای نیست که بتواند حجم آلودگی‌ها را به یکباره از بین ببرد بلکه تنها از میزان غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود، با این شرایط آلودگی هوا تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

منبع:خبرگزاری کیهان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار