12347
۲۵ آبان ۱۳۹۵

«سرداران نامی ایران» برای کودکان منتشر می شود

محمود برآبادی از نگارش و آماده شدن چند مجموعه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرسمحمود برآبادی (نویسنده‌ی کودک ونوجوان) در رابطه با آخرین اثر منتشر شده‌اش گفت: آخرین کتابی که از من منتشر شده «امیرخرگوش» است. این یک رمان نوجوان است که از سوی نشر محراب قلم منتشر شده است.

وی ادامه داد: اثر دیگر، یک مجموعه‌ی شش جلدی است به نام «رفت و آمد در شهر» که از سوی انتشارات مدرسه منتشر شده است.

برآبادی با اشاره به آثاری که هم‌اکنون زیر چاپ هستند گفت: یک مجموعه‌ی چهارجلدی با نام «کتاب مرجع ترافیک» قرار است از سوی نشر قدیانی منتشر شود. این فرهنگ مصور ترافیک برای کودکان و نوجوانان است که در چهار جلد با نام‌های «راه‌آهن شهری»، «اتوبوس‌های تندرو» و «دوچرخه» منتشر خواهد شد.

او اضافه کرد: مجموعه‌ی چهارجلدی دیگری با عنوان «سرداران نامی ایران» قرار است از سوی موسسه فرهنگی خراسان منتشر شود. این داستان‌ها کمیک استریپ‌هایی هستند که کار تصویرگری آن را سعید رزاقی بر عهده داشته است. شخصیت‌هایی که در این چهار جلد به آنان پرداخته شده است؛ آریو برزن، سورنا، بهرام چوبین و طاهر ذولیمینین هستند. نگارش این اثر مربوط به چند سال قبل است اما چون هزینه‌ی انتشار آن بالا بود تا امروز منتشر نشد.

این نویسنده‌ی کودک و نوجوان در اشاره به آثاری که درحال نگارش آن‌هاست گفت: یک رمان کودک به اسم «جزیره‌ی خرگوش‌های سفید» را برای کودکان نوشته‌ام که دو جلد آن آماده است. فکر می‌کنم این سه جلد به نمایشگاه کتاب سال آینده برسد.

وی ادامه داد: «جزیزه‌ی خرگوش‌های سفید» داستانی درباره‌ی تعدادی خرگوش است که در یک جزیره زندگی می‌کنند و در هر قسمت مشکلاتی برایشان پیش می‌آید که با درایت آن‌ها را حل می‌کنند.

برآبادی درباره‌ی ویژگی کاراکترهای این مجموعه نیز اظهار کرد: کاراکترها عموماً شخصیت‌هایی هستند که بچه‌ها دوست دارند. هرکدام از این جلدها سی و دو صفحه است که از سوی نشر افق منتشر خواهد شد.

منبع:خبرگزاری ایسکا نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار