123145
۱۱ آذر ۱۳۹۶

گزینه‌های مربی‌گری تیم ملی تکواندو نوجوانان مشخص شدند

شورای فنی فدراسیون تکواندو در پایان هفتمین جلسه خود ۵ مربی را به عنوان گزینه‌های مدنظر خود برای هدایت تیم ملی نوجوانان معرفی کرد.

به گزارش کودک پرس، دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان و رقابتهای انتخابی المپیک ۱۷ تا ۲۱ فروردین ماه در تونس برگزار خواهد شد. این در حالیست که در فاصله نزدیک به چهارماه تا آغاز این رقابتها، فدراسیون تکواندو به فکر انتخاب کادر فنی و برگزاری مسابقات انتخابی در این رده سنی افتاده است.

سه شنبه گذشته هفتمین جلسه شورای فنی فدراسیون تکواندو تشکیل و در نهایت اسامی ۵ مربی برای قبول مربیگری تیم نوجوانان در رقابتهای جهانی اعلام شد. حسنیعلی نعیمی، وحید عبدالهی، محمدرضا زوار، رضا ایمان زاده و رحیم صالحی به عنوان گزینه های مدنظر  برای هدایت می باشند که طبق روال فدراسیون، کمیته فنی در مربی اصلی را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

 

در بین این اسامی، نعیمی سابقه هدایت تیم نونهالان و نتاج درخشان را با این تیم دارد. وحید عبدالهی مربی و سرمربی پیشین نوجوانان بوده است. زوار نیز سابقه مربیگری نوجوانان را دارد و حتی تنها قهرمانی ایران در رقابتهای جهانی نوجوانان سال ۲۰۱۰ در «تیخوانا»ی مکزیک با هدایت وی بدست آمد. رضا ایمان زاده در تیم دانشجویان فعالیت داشته و رحیم صالحی با نتایج خوبی که در لیگ های کشور در لیست مورد نظر شورای فنی قرار گرفته است.

قرار است نیمه دوم آذرماه رقابتهای قهرمانی آزاد کشور برگزار شود. امید می رود قبل از آغاز این رقابتها کمیته فنی برای تعیین کادر فنی تیم نوجوانان تشکیل و اردوی آماده سازی هرچه سریعتر آغاز شود تا حداقل از مربیان انتخاب شده، از مدت زمان باقی مانده بهترین بهره را ببرند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار