12230
۲۵ آبان ۱۳۹۵

نمایشگاه «تمام ایرانی» کتاب کودک در طبس

اولین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک، سرگرمی و کمک آموزشی در طبس برپا شد.

به گزارش کودک پرساولین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک، سرگرمی و کمک آموزشی در طبس با حضور معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر افتتاح شد.

مرضیه سادات مهاجری مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب کودک طبس گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوابی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین معرفی محصولات خوب ایرانی در زمینه های آموزشی، سرگرمی و ابزار آلات کمک آموزشی به مهدهای کودک و پیش دبستانی ها برپاشده است.

وی افزود: تمامی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از بهترین و شناخته شده ترین انتشارات سطح کشور و تماما ایرانی بوده و برای حمایت از تولید کنندگان داخلی، هیچ گونه محصول غیر ایرانی در نمایشگاه به فروش نمیرسد.

مهاجری گفت: در این نمایشگاه محصولات مختلفی از قبیل کتاب های کودک و نوجوان، هوش و سرگرمی و انواع بازی‌ها برای سنین مختلف از سه ماه به بالا موجود است که کتاب های موجود در نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

وی یاد آورشد: در این نمایشگاه، محصولات کمک آموزشی برای کودکان خاص و دیر آموز نیز وجود دارد که به دلیل گرانی لوازم کمک آموزشی آنان، با تخفیف بیشتری نسبت به سایر محصولات به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: کاتالوگ محصولات مورد نیاز برای کودکان نابینا و ناشنوا دراین نمایشگاه موجود می باشد که در صورت سفارش در اسرع وقت ارائه خواهدشد.

اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک، سرگرمی و کمک آموزشی طبس از دوشنبه تا جمعه ۲۸ آبان از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در ساختمان سردر باغ گلشن طبس پذیرای عموم بازدید کنندگان خواهدبود.

مدارس و مهدهای کودک نیز می توانند صبح‌ها به صورت اختصاصی از نمایشگاه بازدید کنند.

منبع:خبرگزاری طبس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار