موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
12207
۲۵ آبان ۱۳۹۵

جانم فدای امام حسین (ع)

یک خانواده سنی به همراه میلیون ها شیعه در پیاده روی به سمت کربلا به مناسبت ایام اربعین امام حسین (علیه السلام) شرکت کرد.

به گزارش کودک پرسیک خانواده سنی به همراه میلیون ها شیعه در پیاده روی به سمت کربلا به مناسبت ایام اربعین امام حسین (علیه السلام) شرکت کرد.

با توجه به این که این خانواده تنها خانواده سنی نیست که در این پیاده روی شرکت می کند اما توجه بسیاری را به خود جلب کرده است؛ دلیل آن این است که این خانواده خود را به شهر زائرین در راه شهر “بابل” وابسته به آستان مقدس حسینی رسانده تا نماز را در کنار صدها نماز گزار شیعی بخواند و دلیل دوم جملاتی است که کودک این خانواده نوشته است.

این کودک لباس مشکی پوشیده که روی آن نوشته است ” یا حسین (ع) جانم فدایت، من سنی هستم”.

فعالان اجتماعی معتقدند که این تصویر نشان دهنده عمق روابط انسانی است در ساختار و بافت ملت عراق وجود دارد و این مسئله توطئه حکومت های منطقه را در تفرقه افکنی و از هم پاشیدن وحدت و تبدیل آن به گروهک های انتحاری با شکست مواجه می سازد.

“عبدالامیر طه” مسئول شهر زائرین گفت: این شهر از تمامی مهمانان از هر طایفه، دین و مذهبی که باشد استقبال می کند و ما معتقدیم که اکرام مهمانان بر ما واجب است؛ چرا که اینجا شهر امام حسین (ع) است و متعلق به همه است.

این خانواده چنین می گوید: ما با هم برادر هستیم، پیامبرمان یکی است، کتابمان یکی است و وطن واحد ما را به اجماع می رساند.

منبع:خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار