121444
۰۱ آذر ۱۳۹۶
مصوبات بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش؛

کمیته پیگیری و نظارت بر شهر دوستدار کودک تشکیل شد

در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش کمیته نظارت و پیگیری شهر دوستدار کودک تشکیل و اعضاء آن انتخاب شدند.

به گزارش کودک پرس ، علی اعطاء در حاشیه بیست و سومین جلسه شورای علنی شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه، اظهار داشت: شهر تهران به عنوان شهر دوستدار کودک معرفی شده است و بر همین اساس مقرر شد شورا کمیته‌ای برای پیگیری و نظارت بر شهر دوستدار کودک تشکیل بدهد.

وی افزود: بر همین اساس امانی، فخار، نظری، آروین، نوری و بنده به عنوان 6 نفر از اعضاء در کمیته پیگیری و نظارت بر شهر دوستدار کودک انتخاب شدیم.

اعطاء بیان داشت: در ادامه این جلسه موضوع بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی و ورزشی شهر تهران نیز مطرح شد که حجت نظری و بنده به عنوان نمایندگان اعضای شورا در بررسی و بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی و ورزشی شهر تهران انتخاب شدیم.

 

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه این جلسه طرح دو فوریتی مبنی بر کمک شهرداری تهران به زلزله‌زدگان غرب کشور مطرح شد و مقرر شد شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به لایحه چگونگی کمک شهرداری تهران به زلزله‌زدگان اقدام کند و نهایتاً دو فوریت این لایحه به تصویب اعضای شورا رسید.

وی بیان داشت: بر اساس این طرح دو فوریتی شهرداری تهران موظف شد تا سقف 10 میلیارد تومان به زلزله‌زدگان کمک کند و بخشی از حقوق اعضا و کارکنان شورا نیز با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص یابد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار