120934
۳۰ آبان ۱۳۹۶
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

طرح کارناوال کتابخوانی در شهرضا اجرا شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا، از اجرای طرح کارناوال کتابخوانی کودک و نوجوان در شهر شهرضا همزمان با هفته کتابخوانی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدعلی جعفری، در حاشیه اجرای برنامه کارناوال کتاب شهرضا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای این طرح دانش اموزان دستان دخترانه ثریا با حرکت از خیابان طباطبایی به سمت میدان حُر وارد ادارات شهرستان شده و به هریک از کارکنان کتابی را هدیه داده و از او می‌خواهند تا آن کتاب را به فرزند خود و سایر کودکان و نوجوانان بدهد تا مطالعه کنند.

وی، اضافه کرد: فردی که این کتابها را در اختیار می گیرد باید پس از مطالعه، ابتدای فهرست آن را امضا کند و به نفر بعدی تحویل دهد و سرانجام در آبانماه سال آینده این کتاب به دبستان ثریا برگشت داده می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا، تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار و با شعار «بگذارید با کتاب بزرگ شویم» در شهرضا اجرا شده و هدف از آن ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان است.

وی، ادامه داد: تاکنون 36 باشگاه کتابخوانی در شهرستان به ثبت رسیده که تنها پنج عدد از این باشگاه‌ها در دبستان ثریا وجود دارد.

بر اساس این گزارش، کارناوال کتاب کودک و نوجوان شهرضا باحضور در همه ادارات این شهرستان در حدفاصل مسیر بلوار شهید طباطبایی تا میدان حر، به اجرای برنامه می پردازد.

 

منبع: صاحب نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار