11879
۰۲ آبان ۱۳۹۵

مادران مبتلا به ام اس

بیماری ام اس در بین خانم ها بیشتر از آقایان دیده می شود اما پیشرفت این بیماری در بین آقایان نسبت به خانم ها متفاوت است به همین دلیل نمی توان این بیماری را در بین مردان نادیده گرفت.در این مطلب قصد داریم شما را با بیماری ام اس در آقایان بیشتر آشنا کنیم و هم چنین در مورد مراقبت های خانم های بارداری که مبتلا به این بیماری هستند توضیح دهیم.

به گزارش کودک پرس پرس : بیماری ام اس در بین خانم ها بیشتر از آقایان دیده می شود اما پیشرفت این بیماری در بین آقایان نسبت به خانم ها متفاوت است به همین دلیل نمی توان این بیماری را در بین مردان نادیده گرفت.در این مطلب قصد داریم شما را با بیماری ام اس در آقایان بیشتر آشنا کنیم و هم چنین در مورد مراقبت های خانم های بارداری که مبتلا به این بیماری هستند توضیح دهیم.

 سیر بیماری ام اس در آقایان نسبت به خانم‌ها متفاوت است و باید توجه ویژه‌ای به درمان این بیماری در آقایان داشت.
با توجه به اینکه ممکن است اختلالات و بیماری‌های دیگری هم همزمان با ام‌اس متوجه بیماران شود از همین رو بیماری ام‌اس را در آقایان باید بیشتر مورد توجه قرار داد.
حریرچیان با اعلام اینکه بیش از یک سوم آقایان مبتلا به ام‌اس دچار فشار خون بالا هستند، افزود: فشار خون، دیابت، بیماری های گوارشی و روانپزشکی که در آقایان بیشتر شایع است می تواند همراه با بیماری ام‌اس مشکلات بیشتری را برای آقایان به وجود بیاورد.
در دوران بارداری به غیر از یک قلم دارو سایر داروهای ام اس نباید در دوران بارداری مصرف شد.
بارداری باعث می شود بیمار از بروز یک حمله مجدد محافظت شود، در دوران بارداری زنان مبتلا به ام اس خیلی نگران عود بیماری نیستیم.
دلیل محافظت بارداری از بیماری ام اس در این زمان را تغییرات هورمونی است. در دوران بارداری معمولا نیاز به دارو وجود ندارد.
البته متخصصین به هر بیمار مبتلا به ام اس اجازه بارداری نمی دهند و باید قبل از بارداری با پزشک مربوطه مشورت نمایند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار