موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11849
۲۳ آبان ۱۳۹۵

کانون‌های فکری کودک و نوجوان در البرز با استانداردها فاصله دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: کانون‌های فکری کودک و نوجوان در البرز با استانداردها فاصله دارد.

به گزارش کودک پرس , محمود مروج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در استان البرز باید به اهتمام بیشتری ورزید توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی است.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت این استان رو به افزایش است لذا باید برنامه‌های فرهنگی و میزان خدمات فرهنگی در البرز را نیز متناسب با جمعیت این استان کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اشاره به اینکه اقدامات مثبتی در راستای توسعه برنامه‌های این کانون و فضاهای آن انجام شده است اما همچنان ما با استانداردها فاصله داشته و باید تلاش خود را برای توسعه و رونق این بخش دو چندان کنیم.

مروج با تأکید بر اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگی است خاطرنشان کرد: در این راستا باید ظرفیت‌ها را در این حوزه شناسایی کرده و براساس نیازها و مطالبات مردم، حوزه فرهنگی را با تحولات اساسی روبه‌رو کنیم.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: باید از همان دوران کودکی و نوجوانی، فرزندانمان را با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی آشنا کرده و آنان را با این مهم مأنوس کرده و نسبت به توطئه‌های دشمنان نیز آگاه سازیم.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن سفر رئیس جمهور به استان البرز اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با بیان مشکلات و کمبودها در حوزه فرهنگ گسترش و توسعه امور فرهنگی خوبی را برای آینده استان ترسیم کنیم.

مروج با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور محسوب می‌شوند افزود: توسعه امور فرهنگی و توجه به رشد کانون‌های فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان از مهمترین نیازهای این استان محسوب می‌شود که باید بیش از گذشته مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار