موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1179
۲۳ مرداد ۱۳۹۵

طولانی ترین نقاشی کشور به دست 2 هزار کودک تهرانی کشیده می شود

روز چهارشنبه 27 مرداد طولانی ترین نقاشی کشور را با موضوع «آسمان آبی ،زمین پاک» به طول یک کیلومتر در بوستان رازی به دست 2 هزار کودک تهرانی کشیده می شود.

به گزارش کودک پرس   سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و دانش آموزان، از سوی اداره آموزش‌های شهروندی برنامه طولانی ترین نقاشی کشور در موضوع «آسمان آبی ،زمین پاک » با مشارکت آموزش و پرورش ترتیب داده شده است تا این کودکان علاوه بر حضور در یک برنامه فرهنگی ملی بتوانند با کمک یکدیگر رکورد جدیدی را در نقاشی کودکان به ثبت برسانند.

طباطبایی با بیان این که بیش از 2هزار کودک از جمله دانش آموزان مدارس استثنایی و اعضای کانون های آموزش شهروندی در این برنامه حضور می‌یابند، افزود: به تمام کودکان شرکت کننده در برنامه طولانی ترین نقاشی وسایل نقاشی شامل پالت، قلم مو، کلاه، دستکش، رنگ،کاور و پک پذیرایی داده می‌شود.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11، جشنواره طولانی ترین نقاشی کشور روز چهارشنبه 27 مرداد از ساعت 9صبح تا 12 در خیابان قزوین –ضلع شمالی بوستان رازی – مسیر پیاده روی انجام می شود و این برنامه با اجرای گروه تئاتر شخصیت محبوب کودکان «عمو شکلات» به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده این نقاشی که به متراژ 1000متر طول بر روی بوم کشیده خواهد شد به نام دانش آموزان منطقه 11 تهران در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت خواهد شد.

 

 

منبع:   تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار