11746
۲۲ آبان ۱۳۹۵

۳هزار کودک کار زیر ۱۵سال شناسایی شدند.

فرماندار تهران با بیان اینکه برای سرشبکه گدایان ۳ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته شده‌است، گفت: ۲۰ نفر از این سرشبکه‌ها شناسایی شدند.
به گزارش کودک پرس پرس : فرماندار تهران با بیان اینکه برای سرشبکه گدایان ۳ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته شده‌است، گفت: ۲۰ نفر از این سرشبکه‌ها شناسایی شدند.
 عیسی فرهادی (فرماندار تهران)، با اعلام اینکه نزدیک به ۳ هزار کودک کار زیر ۱۵ سال توسط بهزیستی شناسایی شدند، گفت: کار جمع‌آوری در بخش کودکان بسیار سخت است و واقعا جدا کردن کودک از خانواده آسیب‌های زیادی دارد؛ تمام تلاش مددکاری ما در بهزیستی این است که آسیبی به اینها وارد نشود.
وی اضافه کرد: حضور بعضی کودکان در خیابانها باندی است و چند باند بچه‌ها را در چهارراه‌ها می‌آورند و از آنها سوءاستفاده می‌کنند و مبلغ ناچیزی به آنها می‌دهند و مابقی به جیب افراد فرصت طلب می‌رود.
فرماندار تهران با بیان اینکه برای سرشبکه گدایان ۳ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از این سرشبکه‌ها شناسایی شدند و اطلاعات آنها در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت تا زمانی که دستگیر شدند، با در نظر گرفتن موارد قانونی به اشد مجازات برسند.
منبع:  ایلنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار