موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11599
۲۰ آبان ۱۳۹۵

مادران قصه‌گو

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از راه‌اندازی باشگاه مادران قصه‌گو در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش کودک پرس  , به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در نخستین روز هفته کتاب و  کتابخوانی سینما کانون و باشگاه مادران قصه‌گو با حضور مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس راه‌اندازی می‌شوند.

زهرا افتخاری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان فارس  با اعلام این خبر گفت: با توجه به مهم‌ترین فعالیت و وظیفه کانون که همان کتابخوانی و ترویج فرهنگی مطالعه است، در این هفته فعالیت‌های مختلفی در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابدار در اداره کل کانون فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سینما کانون و باشگاه مادران قصه‌گو افزود:فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده صاحب نام حوزه کودک و نوجوان در شیراز و در ویژه برنامه مربوط به سفر کتاب حضور دارد و پیش از این، سفر کتاب‌ها به مراکز فرهنگی هنری کانون در شیراز آغاز شده و به صورت نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

افتخاری خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنبی مانند معرفی و بحث کتاب ویژه برنامه پایانی سفر کتاب با حضور اعضا، دانش‌آموزان، مربیان کانون و معلمان و با حضور عموزاده خلیلی و مدیرکل مرکز آفرینش‌های هنری و ادبی کانون کشور برگزار می‌شود.

وی معرفی اعضای کتابخوان، پرسش و پاسخ با حضور نویسنده و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های کانون فارس در این روز عنوان کرد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در هفته کتاب و کتابخوانی تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان فارس نیز با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی میزبان اعضا، دانش‌آموزان و والدین تربیتی هستند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار