موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
11572
۲۰ آبان ۱۳۹۵

بی‌اطلاعی پلیس از حضور ۲کودک درخودروی منتقل شده به پارکینگ

سخنگوی ناجا در پاسخ به فیلم منتشر شده در فضای مجازی و نقد عملکرد مامور پلیس راهور نوشهر گفت: طبق بررسی های انجام شده مامور راهور از حضور دو کودک در خودرو بی اطلاع بوده است.

به گزارش کودک پرس , سردار سعید منتظر المهدی درخصوص پخش کلیپی از نحوه انتقال خودروی پراید به پارکینگ در نوشهر استان مازندران که دو کودک خردسال نیز در آن خوابیده بودند و در فضای مجازی منتشر شد، گفت: مامور پلیس راهور از حضور دو کودک خردسال خواب، درون ماشین بی اطلاع بوده است.

وی افزود:طی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰,پلیس در محل حاضر و پس از ۱۰ دقیقه تلاش برای پیدا کردن صاحب خودرو به نتیجه نرسیده و لاجرم، خودرو به پارکینگ منتقل شده است.

سخنگوی ناجا گفت:بنا بر اظهارات مامور حاضر در صحنه، شیشه خودروی مذکور دودی و بخار گرفته بوده و درون ماشین قابل رویت نبوده تا از حضور دو کودک خردسال ۱ و ۳ ساله آگاه شوند.
حال آن که پس از انتقال خودرو به پارکینگ، با مراجعه والدین کودکان، مشخص شد ۲ کودک، درون  خودرو بوده که حتی در این جابه جایی  و نقل و انتقال کماکان در خواب بوده اند.

سردار منتظرالمهدی افزود: در هر صورت، برای بررسی دقیق تر و مشخص شدن صحت و سقم موضوع، تیمی به شهرستان نوشهر اعزام شده است.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: بی شک حتی اگر یک درصد مامور پلیس از حضور دو کودک در خودرو مطلع بوده و چنین اقدام ناصوابی را انجام داده باشد به طور حتم برخورد انضباطی با وی صورت و ادامه فعالیت مشارالیه مشروط خواهد شد.

سردار منتظر المهدی با هشدار به والدین برای رها کردن فرزندان در خودروی سواری افزود: البته جای بسی نگرانی و دل مشغولی دارد که مادری دو فرزند خردسال خود را درون خودرو و بدون این که به کسی اطلاع دهد، برای مدتی هر چند کوتاه رها کرده و حتی برای کار بسیار مهمی خودرو را ترک کند.

وی گفت: باید در نظر داشته باشیم که هیچگاه نبایستی کودکان خردسالمان را درون خودرو تنها رها کنیم حتی برای لحظاتی کوتاه،  زیرا که امکان هر گونه خطری از جمله خفگی،به سرقت رفتن خودرو، آتش سوزی، برخورد و تصادف خودروی دیگری با خودروی پارک شده، ترس شدید کودک از تنهایی متصور است .

بنا براین گزارش؛ راننده خودروی پراید مورد نظر در اوایل شب هفته گذشته با توقف در خیابان بوعلی نوشهر در نزدیکی بیمارستان شهید بهشتی و جنب داروخانه، سد معبرکرده بود که البته تابلوی توقف ممنوع نیز در آن مکان نصب  شده بود.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار