موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
11512
۱۹ آبان ۱۳۹۵

صدور حکم 12 سال زندان برای کودک فلسطینی را اتحایه عرب محکوم کرد

اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای صدور حکم 12 سال زندان برای کودک فلسطینی در دادگاه رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را ظالمانه توصیف کرد.

به گزارش کودک پرس  ,اتحادیه عرب صدور حکم 12 سال زندان برای کودک فلسطینی به اتهام تلاش برای قتل شهرک‌نشینان را محکوم کرد.

روزنامه «العربی الجدید»، گزارش داد اتحادیه عرب از جامعه جهانی خواسته مسئولیت‌های خود در قبال رنج اسرای فلسطینی و خانواده‌های آنها را برعهده بگیرد و از سازمان‌های حقوق بشری خواست از حقوق کودکان فلسطینی دفاع کرده و با جنایات اسرائیل مقابله کنند.

اتحادیه عرب در بیانیه‌ای اعلام کرد این حکم ظالمانه است و افزوده یک سال پیش این کودک در حالی که زخمی و مجروح بوده بازداشت شده و شهرک نشینان افراطگرا شعارهایی سر می‌دادند که او باید اعدام شود.

این سازمان همچنین تأکید کرد که باید در کنار مردم فلسطین و بیش از 7 هزار اسیر این کشور که شماری از آنها را زنان، کودکان و افراد پیر تشکیل می‌دهد و  متحمل انواع شکنجه‌ها می‌شوند، ایستاد.

دادگاه رژیم صهیونیستی دو روز پیش «احمد مناصره» کودک 12 ساله فلسطینی را به اتهام تلاش برای قتل شهرک‌نشینان به 12 سال زندان محکوم کرد.

بر اساس گزارش «القدس» ، احمد متهم شده که در 26 نوامبر سال گذشته (2015) با سلاح سرد به یک شهرک‌نشین در شهرک «بسغات زئیف» حمله کرده و قصد داشته وی را بکشد.

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار