موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11487
۱۹ آبان ۱۳۹۵

ترویج فرهنگ کتابخوانی در تبریز

رئیس کمسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز برگزاری جشنواره کتاب کودک و نوجوان در تبریز را ظرفیتی مهم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

به گزارش کودک پرس , رئیس کمسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از میزبانی جشنواره کتاب کودک و نوجوان در تبریز استقبال و از آن به عنوان ظرفیتی مهم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاد کرد.

ابراز امیدواری برای همکاری شورا برای تجهیز سینمای کودک کانون پرورش فکری تبریز

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی پیش از ظهر چهارشنبه در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص افزایش مخاطبان فعالیت‌های کانون، میزبانی جشنواره سراسری کتاب کودک و نوجوان و اجرای همایش علمی و دیدار نویسندگان با کودکان و نوجوانان را فرصتی مناسب برای تحقق اهداف فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی دانست.

 

هادی یوسف‌زاده با بیان اینکه در راستای بهره‌مندی تمامی مخاطبان از آثار هنری کانون، طرح اکران فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان از ۱۵ آبان همزمان با سراسر کشور در مجتمع کانون پرورش فکری تبریز آغاز شده‌است، اظهار امیدواری کرد با مساعدت‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز زمینه‌های لازم برای توسعه و تجهیز این سینما فراهم شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی افزایش مراکز عرضه محصولات فرهنگی را بخشی از درخواست‌های به حق خانواده‌ها عنوان و در عین حال تصریح کرد: به زودی مراکز دیگری نیز در سطح شهر تبریز آغاز به کار خواهند کرد.

جشنواره کتاب کودک و نوجوان ظرفیت مناسبی برای توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی است

رئیس کمسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های مهمی که برگزاری جشنواره کتاب کودک و نوجوان در تبریز ایجاد می‌کند، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از این ظرفیت در جهت توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی به ویژه در میان خانواده‌ها استفاده کرد.

سعید حاجی‌زاده با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون پرورش فکری در تربیت کودکانی خلاق و توانمند در عرصه‌های مختلف فرهنگی بر گسترش این فعالیت‌ها تاکید و تصریح کرد: کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز آمادگی انجام همکاری های لازم را در این راستا دارد.

 

رئیس کمسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز توسعه و تجهیز سالن اختصاصی سینمای کودک در تبریز و نیز افزایش کتابخانه‌های سیار و گسترش مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون را از جمله اقداماتی دانست که به توسعه فرهنگی منجر خواهد شد.

گفتنی است رئیس کمسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در این دیدار از مجتمع کانون تبریز، سالن سینمای کودک و مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز بازدید کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار