موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11167
۱۷ آبان ۱۳۹۵

هفتمین همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) در نطنز

طبق سنوات گذشته امسال نیز همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نطنز ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال در دهه اربعین از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس شهردار نطنز گفت: هفتمین همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) ویژه کودکان زیر ۱۳ سال در ایام اربعین حسینی در نطنز برگزار می شود.

سید محسن تجویدی شامگاه یکشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته امسال نیز همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نطنز ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال در دهه اربعین از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این همایش کودکان با برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری آشنا می شوند، اضافه کرد: برگزاری نماز جماعت، عزاداری، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، تئاتر، ایستگاه های نقاشی، شعر، مداحی و …. از برنامه های همایش است که تماماً توسط خود کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد.

شهردار نطنز، با اشاره به اینکه شناسنامه های عزاداری تهیه شده برای این کودکان نیز برای هفتمین سال تمدید می شود، تصریح کرد: از اقدامات قابل توجه در برگزاری همایش امسال تشکیل یک گروه منتخب از خود این نوجوانان برای برنامه ریزی و انجام تمامی امور همایش است.

وی افزود: برنامه های هرشب همایش بیاد کودکان کربلایی است که به طفلان حضرت زینب (س)، طفلان حضرت مسلم (ع)، عبدالله بن الحسن (ع)، قاسم بن الحسن (ع)، حضرت علی اصغر (ع) و حضرت رقیه (س) نامگذاری شده است.

تجویدی گفت: از همه والدین تقاضا می شود برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح عزاداری و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با مفاهیم بزرگ فرهنگی و مذهبی عزیزان سه تا ۱۳ سال خود را برای حضور در همایش ثبت نام کنند.

وی افزود: شهروندان به منظور ثبت نام می توانند نام و نام خانوادگی کودک و نوجوان را به سامانه ۳۰۰۰۱۳۸۰ و یا شماره ۰۹۱۹۹۲۳۲۵۵۱ پیامک کنند تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود.

منبع : خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار