موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11145
۱۶ آبان ۱۳۹۵

کاروان سیار کانون پرورش فکری کودکان در 60روستای مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت که هم اکنون 60 روستای استان زیر پوشش خدمات کانون های سیار هستند.

به گزارش کودک پرس , قاسم عزیززاده گرجی گفت : دستیابی کودکان جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خدمات چهل گانه کانون در تمامی مناطق از جمله برنامه هایی است که در سال های اخیر بیشتر به آن توجه شده است .
وی ادامه داد : برای همین منظور هشت کانون پرورش فکری سیار مسئولیت اجرا و انجام برنامه های موظفی این نهاد را در روستاها برعهده دارد .
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت که چهار هزار و 200 کودک روستاهای مازندران عضو کانون های سیار پرورش فکری هستند .
کودکان هفت تا 17 سال جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند تا با برگزای برنامه ها و فعالیت های متفاوت فرهنگی ,هنری ، توانمندی و استعدادهای این کودکان پرورش می یابد .
وی ادامه داد : هر کانون سیار مازندران 15 روز یک بار به این روستاها می روند و علاوه بر کتاب ، فعالیت های فرهنگی برای آنها انجام می دهند .
** بسته حمایتی کانون پرورش فکری در حاشیه شهرها
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران همچنین از ارائه خدمات به کودکان حاشیه شهرها به عنوان بخش دیگری از خدمات این نهاد یاد کرد .
وی گفت : کانون سیار پرورش فکری مازندران در حال حاضر به کودکان حاشیه نشین مناطق بندی پی شرقی و غربی ، فریدونکنار ، نکا و میاندورود خدمات می دهد.
33 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مازندران فعال است.

منبع:خبرگزاری ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار