موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11130
۱۶ آبان ۱۳۹۵

تبیین برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی مهريز

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز با هدف برنامه‌ریزی و تبیین برنامه‌های هفته تکریم کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار برگزار شد.

به گزارش کودک پرس , محمد زارع معاون فرماندار در اين نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کتابداران، اظهار كرد: برنامه‌ریزی و اجرایی كردن فعالیت‌های خاص کتابخوانی  در این هفته، زمینه شناخت بهتر از کتابخانه‌ها را فراهم می‌كند.

وي در اين رابطه خواستار همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‎‎های عضو انجمن جهت تبلیغ و اطلاع‌رسانی برنامه‎‎های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان شد.

سعید قریشی ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در این جلسه ضمن قرائت دستور جلسه و ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته پرداخت.

افتتاح بخش کودک کتابخانه‌های مهر روستای بهادران و روضه الشهدای روستای میرک‌آباد شهرستان، بازدید فرماندار و اعضای انجمن از کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری نشست کتابخوان شهرستان با معرفی کتاب‌های سیره و زندگی امام حسین(ع) و نهضت عاشورا و نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای با اولویت‌ معرفی کتاب‌های مذهبی، از مصوبات اين نشست بود.

از ديگر مصوبات اين جلسه مي‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی از طرف بسیج، ارائه برنامه‌های تبلیغی معرفی کتاب توسط روحانیون و مبلغین و معرفی دانش‌آموزان کتابخوان برتر، همکاری دستگاه‌های اداری و فرهنگی شهرستان برای مشارکت در تبلیغات محیطی نيز اشاره كرد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار