10986
۱۵ آبان ۱۳۹۵

عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: 27 آبان ماه جاری به مناسبت آغاز هفته کتاب، عضویت در مراکز این کانون به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش کودک پرس پرس : سید محمد رضا جوادی روز شنبه با بیان اینکه طرح ثبت نام رایگان کودکان و نوجوانان در هفته کتاب برای نخستین بار در کانون پرورش فکری استان همدان انجام می شود افزود: تمدید عضویت اعضای کانون پرورش فکری استان نیز در 27 آبان ماه جاری به صورت رایگان انجام می شود.
وی ادامه داد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و علاقه مند کردن کودکان و نوجوانان به کتابخوانی در آخرین روز هفته کتاب در 39 مرکز ثابت و پستی کانون در سراسر استان همدان انجام می شود.
وی تاکید کرد: هم اکنون بیش از 40 کودک و نوجوان عضو مراکز کانون هستند و 33 هزار جلد کتاب در مراکز کانون موجود است.
جوادی برگزاری نمایشگاه کتاب در تمامی مراکز کانون در سطح استان را از دیگر برنامه های این نهاد در هفته کتاب امسال عنوان کرد و گفت: در هفته کتاب نمایشگاه های کتاب در مدارسی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همکاری دارند برپا می شود.
بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 22 آبان ماه الی 27 آبان ماه برگزار می‌شود.
در حال حاضر کانون استان همدان دارای 39 مرکز فرهنگی و هنری در سراسر استان است که از این تعداد 28 مرکز ثابت، هفت کتابخانه سیار روستایی، یک واحد سیار شهری و سه کتابخانه پستی است.

 

 

منبع: خبرفارسی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار