10963
۱۵ آبان ۱۳۹۵

جشنواره ادبی مثل ماه شروع به کار کرد

نخستین جشنواره مجازی «مثل ماه» در دو بخش شعر و داستان کودک با همت جمعی از خیرین فرهنگ‌دوست راه‌اندازی شد.

به گزارش کودک پرس پرس : نخستین جشنواره مجازی «مثل ماه» در دو بخش شعر و داستان کودک با همت جمعی از خیرین فرهنگ‌دوست راه‌اندازی شد.

عزت نفس (دارای امتیاز ویژه)، همدلی، مسئولیت‌پذیری، ادب و احترام، پرهیز از قضاوت‌های عجولانه، امید، ایثار، پرهیز از اسراف، تولید ملی، حفظ محیط زیست و  پدرم قهرمان است (دارای امتیاز ویژه) از محورهای این جشنواره مجازی ادبی است.

بر اساس اطلاعیه این جشنواره، قوانین حضور در نخستین دور جشنواره مجازی «مثل ماه» به شرح زیر است:

  • آثار می‌باید برای گروه‌های سنی الف، ب، ج یعنی کودکان پیش‌دبستان تا پنجم دبستان نوشته و کاملا متناسب با موضوعات باشد و با قلم b نازنین و فونت ۱۴ در ورد تایپ شده و ارسال شود. هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال سه اثر خواهد بود.
  • آثار ارسالی باید خلاق بوده و در هیچ جشنواره‌ای حائز رتبه نشده باشد. اشعار در قالب‌های کلاسیک سروده شده و داستان‌ها نیز حداقل به ۳۰۰ و حداکثر به ۷۰۰ کلمه محدود شوند.
  • ذکر مشخصات صاحب اثر الزامی است (نام، نام خانوادگی، سن و تحصیلات، شماره تماس، نشانی سکونت)
  • مثل ماه در استفاده از آثار در قالب تولیدات فرهنگی آزاد است.

برگزارکنندگان این جشنواره ادبی کمک به ارتقای سطح کیفی و کمی ادبیات کودک، شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از تولیدات فاخر و ماندگار در حوزه ادبیات کودک را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرده‌اند.

کودکان  و نوجوانان و همچنین بزرگسالان تا پایان آذرماه مهلت دارند آثار خود را به پست الکترونیکی سایت «مثل ماه» به نشانی  j.meslemah@gmail.com یا نشانی‌های تلگرام:meslemah313   و meslemah_bot ارسال کنند. شماره تماس پیامکی : ۵۸۸۸ ۳۱۳  ۰۹۰۳  (پاسخگویی از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روزهای غیرتعطیل) نیز برای این جشنواره اعلام شده است.

منبع: خبرفارسی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار