موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10761
۱۲ آبان ۱۳۹۵

راه‌اندازی مجدد یک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

یکی از فعالان هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور از اهتمام بخش دولتی و یک خیر برای راه‌اندازی مرکز شماره یک کانون این شهر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ,ابوالقاسم اثنی عشری گفت: در حال حاضر کارهای تحقیقاتی برای بازسازی این ساختمان انجام شده و امید است با همکاری‌های انجام‌شده تا سه ماه آینده بتوان این مرکز را به بهره‌برداری رساند.

ساختمان شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۵۳ با بودجه دولتی به بهره‌برداری رسید. طی سال‌های اخیر بخشی از این ساختمان نشست کرده بود و به دنبال این حادثه کارکنان آن به مدرسه عترت که در نزدیکی این مرکز بود منتقل شدند. به دنبال انتخاب نیشابور به عنوان پایتخت  کتاب ایران که با سفر  ۵۰ نویسنده کودک و نوجوان کشور همراه شد، این موضوع رسانه‌ای شد و به کمک هزینه‌های دولتی و فرد خیری به نام دکتر محمدرضا حکمت که پیش‌تر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است به زودی این مرکز بازسازی خواهد شد.

 خانواده دکتر حکمت پیش‌تر نیز در زمینه بازسازی مرکز شماره سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر همکاری داشته و بخش قابل ملاحظه‌ای  از هزینه‌های آن را تأمین کرده بودند.

منبع:خبرگزاری ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار