موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10739
۱۲ آبان ۱۳۹۵

«۴×۲۵» نمایش دنیای آزاد بچه ها

مدرس نقاشی از برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان خبر داد و گفت: در «۴×۲۵» دنیای آزاد بچه ها را به نمایش گذاشته ام.

به گزارش کودک پرس ,نگین ارجمندخواه، مدرس نقاشی درباره برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی کودک در فرهنگسرای ارسباران گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی دانش آموزان  با عنوان «4×25» است؛ این نمایشگاه شامل 100 اثر است که توسط 100 دانش آموز طراحی شده است،  موضوع نمایشگاه تخیلی و آزاد برای بیان حالات روحی و دنیای آزاد کودکان است.

 

وی خاطرنشان کرد: عنوان این نمایشگاه «4×25»  است؛ بر روی یک مقوای (70×50) چهار اثر قرار گرفته است به همین دلیل عنوان را این انتخاب کردیم، چون هر کدام از این آثار یک تابلوی آبستره است.

 

وی درباره تکنیک آثار به نمایش درآمده گفت: تکنیک این آثار مداد طراحی، مدادرنگی و مداد شمعی است؛ ابعاد این آثار 70×50 می باشد.

 

این مدرس نقاشی درباره برداشت از این آثار و اینکه چرا موضوع آثار آزاد است، گفت: می خواستم کودکان آزادانه این نقاشی را بکشند تا ما از آزادی آنها به یک تابلوی زیبا برسیم.

 

نگین ارجمندخواه اظهار داشت: آثار نمایشگاه گروهی نقاشی «4×25»تنها برای نمایش است و جزو مجموعه های شخصی من است؛ کلیه آثار متعلق به دانش آموزان مقطع پیش دبستانی تا ششم ابتدایی هاست.

 

این مدرس نقاشی افزود: نمایشگاه گروهی نقاشی «4×25» روز جمعه 14 آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران افتتاح می شود و تا 19 آبان برپاست.

منبع:خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار