10561
۱۱ آبان ۱۳۹۵

انتشار کتاب «گام دوم» در مازندران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: کتاب راهنمای والدین پایه دوم ابتدایی با عنوان «گام دوم» توسط این اداره کل انتشار یافت.

به گزارش کودک پرس ,سید عیسی میرشفیعی  هدف از تالیف این کتاب را یکپارچه سازی دانش، مهارت و ایجاد نگرش صحیح اولیای دانش آموزان این مقطع اعلام کرد و افزود: کتاب مذکور مجموعه ای تکمیلی شبیه روش تدریس و راهنمایی برای والدین است تا با همراهی بیشتر مدارس و دانش آموزان به اهداف مورد نظر دست یابد.
وی افزود: تحقق اهداف این دوره سرنوشت ساز منوط به همراهی و همکاری والدین به عنوان عنصر کلیدی در فرایند یاددهی-یادگیری است.
او با بیان اینکه کتاب گام دوم پایه دوم ابتدایی به طور واضح و شفاف به مسائل روان شناسی، عاطفی و اقتصادی کودک می پردازد، یاد آور شد: در کتاب فوق خواسته ها و نیاز های دانش آموزان پایه دوم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
او خاطر نشان کرد: فعلا 20هزار جلد انتشار یافته که بزودی در بین والدین مربوطه توزیع خواهد شد.
معاون آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه پیش از توزیع این کتاب یک دوره کلاس آموزشی برای والدین برگزار می شود، گفت : پارسال برای والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی کتاب ‘خشت اول’ منتشر و توزیع شد که برخی از استان های کشور نیز از آن استقبال کردند.
از 250هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مازندران ، 37هزار و 700 تن در سال دوم ایتدایی تحصیل می کنند.
مازندران بیش از نیم میلیون نفر دانش آموز دارد.

منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار