موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1055
۲۱ مرداد ۱۳۹۵

برگزاری دوره مهد و مهدویت در شهر چمگردان

هدف اصلی ازبرگزاری این کلاس ها آشنایی مربیان مهد کودک ها با قابلیت کلاس داری ، شناخت فرهنگ مهدوی ، آشنایی خردسالان باچهره ی نورانی امام زمان (عج) ونحوه بیان مفاهیم مهدوی از طریق داستان، شعر وبازی است .

به گزارش کودک پرس  پیمان نوروزیان مدیرکانون تخصصی آموزش مهدویت و خانواده شهرستان لنجان گفت : درهمین زمان است که می توان الگوهای تربیتی با غنای دینی و اسلامی را به کودکان نشان داد تا ازآسیب ها ونابهنجاری هادربزرگسالی درامان باشند.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف دوره توانمندسازی مربیان مهد کودک ها ، تدریس مهدویت در مهدهای کودک وراه اندازی این نوع مهدها با قابلیت شناخت از امام زمان (عج) برای کودکان و مهد کودک های مهدوی است.
وی افزود: دراین کلاس ها حدود هشتاد نفرمربی مهد ازسراسرلنجان شرکت داشتند که در پایان دوره ی هشت روزه به این مربیان، گواهی نامه مربی آموزشی مهدویت درمهد اعطا شد.
وی یادآوری کرد:مربیان و شرکت کنندگان در این آزمون پس ازقبولی در امتحان بامدرک مربی گری ازطرف مرکز تخصصی مهدویت درقم می توانند به عنوان مربی مهدویت در مهدها شروع به آموزش نونهالان داشته باشند.
مدرس مهدویت درمهد گفت:باید درتدریس مهدویت برای کودکان و روایات اسلامی به صورت داستان های قابل پذیرش با زبان کودکانه بیان شود.
حجت الاسلام علیرضاافشاری مقدم افزود: ذکراحادیث با ویژگی های مثبت وقدرت ماورایی برای امام زمان (عج) از دید گاه کودکان بسیار دلنشین و جذاب است که باعث جذب بیشترین مخاطب در این رده ی سنی می شود.
شهرچمگردان از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن نزدیک به 17هزار نفر جمعیت در 50کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

 

 

منبع:   ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار