موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1052
۲۱ مرداد ۱۳۹۵

جمع آوری وسایل بازی غیر استاندارد از پارکهای زنجان

احمدی: وسایل بازی بسیاری از پارک ها در سطح استان که مناسب نبودند استاندارد سازی شده اند و برخی هم در دست استاندارد سازی است.

به گزارش کودک پرس  غلامحسین احمدی: اظهار کرد: در راستای تامین  امنیت جانی کودکان در پارک ها اداره کل استاندارد با همکاری شهرداری نظارت لازم و ویژه از وسایل بازی پارک ها را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

معاون خدمات شهرداری زنجان گفت: شهرداری وسایل بازی را مورد بازبینی قرار داده و وسایل بازی غیر استاندارد را جمع آوری می کند و تاکنون هم اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

احمدی تاکید کرد: پارک هایی که وسایل بازی آنها خراب است و یا استاندارد لازم را ندارند شهرداری خود را موظف کرده که این وسایل را استاندارد کند.

وی افزود: در راستای جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی شهرداری وسایل بازی پارک هایی را که برای کودکان مناسب نبوده طی سال جاری جمع آوری کرده است و همکاری استاندارد هم بسیار مطلوب بوده است و طرح پیشگیری را شهرداری اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون خدمات شهرداری زنجان تصریح کرد: طی سالجاری خوشبختانه مورد خاصی در سطح پارک ها در خصوص وسایل بازی کودکان در استان زنجان رخ نداده است.

 

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار