موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
10485
۱۱ آبان ۱۳۹۵

کودک 3 ساله در اثر انفجار کپسول فوت کرد

کودک سه ساله‌ای که در اثر انفجار کپسول گاز سوله مرغداری شهرستان بویین‌زهرا دچار جراحات، مشکلات تنفسی و قلبی شده بود، فوت کرد.

به گزارش کودک پرس  ,آسیه جلوخانی  اظهار داشت: از مهم‌ترین اقدامات ارزشمند متخصصان مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین می‌توان به عمل جراحی علی طارمی‌ها متخصص جراحی و سوختگی  اشاره کرد.

وی افزود: سه خواهری که طی چند روز گذشته در انفجار کپسول گاز سوله یک مرغداری در شهرستان بویین‌زهرا دچار سوختگی 25 تا 40 درصد از ناحیه سر و صورت، دست و پا شده بودند، از سوی علی طارمی‌ها متخصص جراحی و سوختگی مرکز آموزش درمانی شهید رجایی استان قزوین جراحی شدند.

مسؤول شیفت عصر بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین به وضعیت مصدومان جراحی شده پرداخت و گفت: وضعیت این مجروحان در حال حاضر مناسب و مطلوب است.

جلوخانی بیان کرد: یکی از مصدومان انفجار کپسول گاز سوله مرغداری شهرستان بویین‌زهرا، مرد 40 ساله‌ای با سوختگی 30 درصدی از ناحیه سر و صورت، قفسه سینه و شکم بود که از سوی علی طارمی‌ها متخصص جراحی و سوختگی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی در دو مرحله جراحی شده و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

وی خاطرنشان کرد: از سایر مصدومان انفجار کپسول گاز سوله مرغداری شهرستان بویین‌زهرا می‌توان به کودک سه ساله اشاره کرد که به دلیل جراحات وارده و مشکلات تنفسی و قلبی فوت کرد.

مسؤول شیفت عصر بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین تصریح کرد: انفجار کپسول گاز در سوله‌ای در مرغداری شهرستان بویین‌زهرا طی چند روز گذشته خسارت‌های جانی از جمله مصدومیت 6 نفر را به همراه داشت که پنج مصدوم این انفجار که دچار سوختگی شده بودند از سوی نیروهای اورژانس به این مرکز آموزشی درمانی منتقل شدند.

جلوخانی گفت: در بین 6 مصدوم، سه خواهر مصدوم شده بودند.

منبع:خبرگزاری برترین ها

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار