موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10480
۱۰ آبان ۱۳۹۵

تهران مدرسه ای برای همه ، طرحی برای کودکان بازمانده از تحصیل

طرحی برای کودکان بازمانده از تحصیل/ثبت نام از داوطلبان برای همیاری در «جهاد مهربانی»

مرحله به گزارش کودک پرس پرس : اول طرح جهاد مهربانی با عنوان «تهران مدرسه‌ای برای همه» با ثبت نام از شهروندان علاقه‌مند آغاز به کار کرد.

ثبت نام مرحله اول طرح جهاد مهربانی در محل ستاد سازمان فرهنگی هنری و ایستگاه سیار موجود در مراکز فرهنگی هنری مناطق مختلف شهر تهران آغاز شد. این طرح با هدف شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل به همت شهرداری تهران اجرا می‌شود.

مرحله اول طرح جهاد مهربانی «تهران مدرسه‌ای برای همه» نام دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، نبش خیابان دائمی، فرهنگسراهای نزدیک محل سکونت، ایستگاه‌های برگزیده مترو و یا مراجعه به پایگاه www.jahadiam.ir در این طرح ثبت نام کنند تا به ۱۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل شهر تهران یاری برسانند. علاوه بر شهروندان، موسسات فعال مرتبط نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،چهار بخش «می‌خواهم حمایت کنم»، «می‌خواهم همیاری کنم»، «می‌خواهم کمک بگیرم» و «می‌خواهم معرفی کنم» برای ثبت نام فراهم شده که بخش اول برای کمک نقدی و غیرنقدی، بخش دوم برای ارائه خدمات آموزشی، مشاوره، درمان و بهداشت و…، بخش سوم مربوط به دریافت کمک و بخش چهارم ویژه معرفی افراد نیازمند و مشمول طرح است.

منبع: ایسنا 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "تهران مدرسه ای برای همه ، طرحی برای کودکان بازمانده از تحصیل"

طرح «تهران مدرسه ای برای همه»

با سلام،
متاسفانه من نتوانستم به سایت مندرج (www.jahadiam.ir) مراجعه کرده و بعنوان داوطلب ثبت نام کنم. لطفا راهنمائی کنید.
علیسینا پورعظیما 09129417462

آخرین اخبار