موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10461
۱۰ آبان ۱۳۹۵

تقدیر ازپزشکی که خارج ازنوبت کاری جان کودک کرمانی را نجات داد

پزشک وظیفه شناس که جان کودک دو و نیم ساله را در شهر کرمان نجات داد، امروز (دوشنبه) توسط خانواده این کودک مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس پرس : عصر 28 مهرماه امیرعلی خانی با مادرش کنار بزرگراه امام خمینی (ره) شهرکرمان منتظر تاکسی بودند که ناگهان این کودک دست مادر را رها می کند و به طرف بزرگراه می دود و با ماشین تصادف می کند.
شیف کاری دکتر سعید ارم همان عصر پایان یافته بود و همان محلی که امیرعلی و مادرش منتظر تاکسی بودند او هم به انتظار نشسته بود که این حادثه رخ داد و این پزشک وظیفه شناس بلافاصله کودک را که دچار ایست تنفسی شده بود بر روی دستانش دوان دوان به بیمارستان افضلی پور که در نزدیکی محل حادثه بود، می رساند.
دکتر ارم در CPR بیمارستان افضلی پور کودک را احیا می کند و بعد از اینکه علائم حیاتی امیرعلی نرمال می شود، بیمار با تشخیص شکستگی ترقوه چپ به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.
امروز دهم آبان ماه مادر و مادربزرگ امیرعلی با حضور در بخش جراحی بیمارستان افضلی پور از زحمات و تلاش های دکتر سعید ارم رزیدنت سال چهارم رشته جراحی قدردانی و زندگی مجدد فرزندشان را مدیون وظیفه شناسی این پزشک بزرگوار عنوان کردند.
همچنین دکتر علی اکبر حق دوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه مسئولان بیمارستان افضلی پور، جمعی از اساتید گروه جراحی و مسئولان معاونت درمان دانشگاه با حضور در این بیمارستان از دکتر ارم با اهدای گل و هدیه ای قدردانی کردند.

منبع: خبرفارسی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار