موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
10432
۱۰ آبان ۱۳۹۵

نوزدهمین جشنواره قصه گویی در استان گیلان شروع به کار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه نوزدهمین جشنواره قصه گویی استانی کودک و نوجوان از امروز آغاز به کار کرده است گفت: یکصدو ۴۵ اثربه دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش کودک پرس پرس : علی پور حسن،  مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گیلان امروز(۱۰ آبان) در حاشیه افتتاحیه نوزدهمین جشنواره استانی قصه گویی  کودک و نوجوان اظهار کرد: دوران کودکی و نوجوانی بهترین دوران طلایی انسان است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در این دوره اثر گذاری بیشتری نسبت به دوران های دیگر زندگی دارد گفت: قصه گویی و شعر یکی از استعدادهای ارزشمند در دوران کودکی است.

پورحسن تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان گیلان با ایجاد مراکز کانون در دیگر شهرستان های استان استعدادهای هنری، فرهنگی و … کودکان و نوجوانان را شناسایی و پرورش می دهد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به افتتاح نوزدهمین جشنواره قصه گویی کودک و نوجوان گیلان اشاره کرد و افزود: در این جشنواره کودکان و نوجوانان شعر و قصه های خود را ارائه داده و به قید قرعه به نفرات برگزیده هدایایی اهداء خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نوزدهمین جشنواره قصه گویی کودک و نوجوان گیلان فردا( 11 آبان) به کار خود پایان خواهد داد.

پور حسن به اهداف برگزاری جشنواره قصه گویی کودک و نوجوان پرداخت و اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقاء کمی وکیفی فعالیت قصه گویی در کودکان و نوجوانان  و ایجاد بستری برای هم افزایی این حوزه  در راستای نهادینه سازی سبک زندگی ایران اسلامی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گیلان  اذعان کرد: موضوع آزاد و درون مایه آموزشی تربیتی و همچنین ‌قصه‌هایی با محورهای  سبک زندگی ایرانی – اسلامی و رضوی به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره قصه گویی ارسال شد.

منبع: خبرفارسی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار