موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
10420
۱۰ آبان ۱۳۹۵

کودک معتاد در رفسنجان تحت مداوا قرار گرفت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان با اشاره به شناسایی یک کودک چهار ساله معتاد به مواد مخدر در این شهرستان گفت: تیم اورژانس اجتماعی این کودک را به منظور مداوا به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان منتقل کرد.

به گزارش کودک پرس پرس : محمود حیدری روز دوشنبه گفت: چند روز قبل یکی از شهروندان رفسنجان از داد و فریاد بی وقفه کودکی در همسایگی خانه اش خبر داد.
وی تصریح کرد: تیم اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی رفسنجان نیز با کسب دستور قضایی وارد خانه محل سکونت کودک معتاد شد.
وی با بیان اینکه تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی رفسنجان، رقیه کودک چهارساله معتاد ساکن رفسنجان را به بیمارستان منتقل کرد و با انجام آزمایشات، معتاد بودن کودک به مواد مخدر ثابت شد.
حیدری با اشاره به اینکه با برسی های انجام شده متوجه شدیم والدین این کودک نیز به مصرف مواد مخدر معتاد هستند و این کودک از مادر معتاد متولد شده است بیان کرد: در تلاش هستیم با اخذ دستور قضایی نداشتن صلاحیت والدین رقیه را در نگهداری وی ثابت کنیم تا پس از درمان به بهزیستی کرمان تحویل داده شود.
رئیس اداره بهزیستی رفسنجان با بیان اینکه تعداد کودکانی که از مادر معتاد به دنیا می آیند زیاد است افزود: باید به منظور ترک مواد مخدر توسط مادرانی که قصد باردار شدن دارند فرهنگ سازی شود.
وی خاطرنشان کرد: حدود 10 روز قبل نیز ستایش کودک سه ساله که مورد اذیت و آزار والدین معتادش قرار گرفته بود توسط تیم اورژانس اجتماعی رفسنجان به بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) این شهرستان اعزام و تحت درمان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه دست و پای ستایش دارای شکستگی کهنه و درمان نشده بود افزود: آثار سوختگی به وسیله سیگار و ابزار مصرف مواد مخدر بر روی بدن این کودک مشهود بود.
وی گفت: پدر ستایش هم اکنون دستگیر شده است.

 

منبع: خبر فارسی 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار